Tuesday, May 18, 2010

nak masak apa ekk...

ayat "nak masak apa ekk...?" tu mmg tiap hari bermain dimindaku bila dah dekat2 nak balik kerja...masa tu motivasi kerja pun dah menurun, sibuk pikir nak masak apa malam kang..dengan nak masak lauk apa untuk bubur Umar Mahfuz...

hmm..teringin nak makan sambal udang, tp Mr. Hubby alahan pulak dengan udang... ayam dah jemu... nak masak daging aku yang jemu nak tunggu masak...lama sangat...masak ikan la kot malam ni...sayur kobis goreng jer...

ek ellehh...lupo la pulokk...minyak masak kat rumah dah habis...sbb pagi tadi ingat nak goreng kopok, minyak lak tak cukup. balik kang singgah pasar Indon tu kejap beli minyak. kopok yang aku maksudkan ni spesial, mak aku dgn mak metua aku suka sgt kat kopok ni..sbb kalau dah sejuk pun dia maintain lembut jek...memang sesuaila untuk kedua-dua ibu yg aku sayangi ni atas faktor kekuatan gigi...hahaha..sorry mak...terngumpat

0 comments:

Sale! Sale! Sale!

Dapatkan pelbagai barangan di Seri Sekijang Blogshop...
Legging kanak-kanak, Cawan Giacomo, Handmade Chocolate, Homelife, kitchen wallpaper, cartoon cutlery, kitchen tools, Gift Box, Serving tray, Fridge magnet preloved item

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

I will follow youuu....

busuk.org

apesal traffic??