Thursday, September 30, 2010

suami orang vs janda

kenapa yer..suami org selalu sgt dikaitkan dengan janda??laki org yang mencari janda atau janda mmg suka mencari laki orang?? yelah..janda kalau nak bercinta dengan anak bujang orang, mmg dah tentu mak si bujang akan menentang habis habisan walaupun tak semualah...jadi option yang tinggal adalah suami orang dan duda..tp bilangan duda adalah sangat sikit nak dibandingkan dengan bilangan janda...




temubual yg dijalankan...ecehh..bukan temubual..sembang sembang kosong koi dengan pakcik pakcik kat site koi ni ha...

"apsal suami orang suka skandal dengan janda??"

"janda...bukan ada orang punye..bini orang ada suaminya...anak dara ade mak bapaknyer..ini janda...free"

"kalau dengan anak dara,bg pembayang apa pun tak paham..yelah anak dara..apa yg diorg tahu..."

"janda ni sunyi..perlukan teman.."

itu antara 3 jawapan yang koi dapat drpd pakcik yg juga merupakan suami orang

koi tulis entri pasal bende ni bukan apa..masa balik kampung last weekend...adelah sedara mak belah bapak mertua koi kat rumah tu..koi pelik juga..tak penah2..sorng pulak tu..rupanye lari dr rumah..pasal merajuk...si suami berskandal dgn janda anak 2..a.k.a gen-2...a.k.a ibu tunggal...

si suami aktif dengan kumpulan kugiran kat kampung sebelah...yang si janda tu pulak penyanyi kumpulan kugiran...sama sama dok bernyanyi nyanyi kat majlis orang kahwin yang selang beberapa bijik rumah drpd rumah pasangan suami isteri ni..yang si isteri pulak, makan hati dengar paduan suara suami dengan skandalnyer...

haduu...kasian..itulah akhirnya si isteri melarikan diri drpd rumahnya..tp tak lama pon..esok hari..lepas majlis kenduri selesai balik la ke rumah dia balik...aku tak paham macam mana si suami boleh sampai hati buat macam tu sbb bukan pasangan muda..dah ade cucu pon..hidup dah berpuluh tahundah...dulu pon bukan org senang...skarang jer bila peneroka felda dah senang sikit baru buat hal...dulu2 masa susah..bini tulah teman yg setia...

koi harap kehidupan rumahtangga koi tak dilanda masalah serupa itu....

3 comments:

Solihin Zubir said... [Reply]

janda nie byk pengalaman n skill kowt.. hehe..
kna plak mcm rozita che wan.. sapa x mau.. hehe..

dianafisa81 said... [Reply]

rozita che wan je yg tak mau..

apiz said... [Reply]

xtau nak cakap pe,
sabar je doa byk2 mintak dijauhkan.

Sale! Sale! Sale!

Dapatkan pelbagai barangan di Seri Sekijang Blogshop...
Legging kanak-kanak, Cawan Giacomo, Handmade Chocolate, Homelife, kitchen wallpaper, cartoon cutlery, kitchen tools, Gift Box, Serving tray, Fridge magnet preloved item

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

I will follow youuu....

busuk.org

apesal traffic??