Friday, October 29, 2010

Pasukan bolasepak Kelantan bakal dapat imbuhan...

Yer...pasukan bolasepak Kelantan bakal dapat imbuhan berbentuk ganjaran RM sekiranyai menang dalam perlawanan Sabtu ini...itu adalah janji Tuan Guru Nik Aziz yang aku dengar dalam radio pagi ni....

Waahhh...ini sudah bagus..kalau menang ade ganjaran...tapi jangan pulak main kerana RM...nanti semangat kesukanan tu pudar digantikan dengan semangat ganjaran RM. Bagus betul la kerajaan negeri Kelantan, tahun lepas pakej Umrah...tapi kalau pakej umrah..kesian jurulatih dia..tak dapat join...takpelah mana tahu boleh dapat hidyah ker...

Harap-harap kali ni jangan lagilah ade perlawanan di luar padang. Menontonlah secara berhemah. Kite orang melayu terkenak dengan sopan santunnya, janganlah kerana bolasepak kita menggadakan nilai bangsa kita...

Apapun koi tetap setia dengan pasukan tok Gajah...Amuk Tok Gajahh!!

6 comments:

  1. dalam bersukan pon ada hikmahnya kalu buat bersungguh2...apa ponlah kita lakukan mesti kena ada kesungguhan..ye dok!!

    ReplyDelete
  2. bagus jgk bg pakej umrah..bertambah berkat..harap2 kelantan menang!

    ReplyDelete
  3. harap2 kalate menang.hehe..kalau ada kesungguhan apepun bulehhh,manyak betull oo

    ReplyDelete
  4. koi tak kisah sape2 menang..asalkan takde gaduh2 kat stadium nanti..

    ReplyDelete
  5. semoga berjaya la kelantan kali ni..
    takut bila kalah penyokong muak dah nak pi stadium..
    dah la harga tiket melampau2 ni..
    kena menang jugak la kelantan kali ni..

    ReplyDelete

terima kasih la weiii...

Post Terhangat