Friday, October 29, 2010

Pasukan bolasepak Kelantan bakal dapat imbuhan...

Yer...pasukan bolasepak Kelantan bakal dapat imbuhan berbentuk ganjaran RM sekiranyai menang dalam perlawanan Sabtu ini...itu adalah janji Tuan Guru Nik Aziz yang aku dengar dalam radio pagi ni....

Waahhh...ini sudah bagus..kalau menang ade ganjaran...tapi jangan pulak main kerana RM...nanti semangat kesukanan tu pudar digantikan dengan semangat ganjaran RM. Bagus betul la kerajaan negeri Kelantan, tahun lepas pakej Umrah...tapi kalau pakej umrah..kesian jurulatih dia..tak dapat join...takpelah mana tahu boleh dapat hidyah ker...

Harap-harap kali ni jangan lagilah ade perlawanan di luar padang. Menontonlah secara berhemah. Kite orang melayu terkenak dengan sopan santunnya, janganlah kerana bolasepak kita menggadakan nilai bangsa kita...

Apapun koi tetap setia dengan pasukan tok Gajah...Amuk Tok Gajahh!!

6 comments:

p@kcikLie said... [Reply]

dalam bersukan pon ada hikmahnya kalu buat bersungguh2...apa ponlah kita lakukan mesti kena ada kesungguhan..ye dok!!

Tomato Gurl's Life said... [Reply]

bagus jgk bg pakej umrah..bertambah berkat..harap2 kelantan menang!

dianafisa81 said... [Reply]

betul betul...kesungguhan!!

wan nurul hezrina abd halim said... [Reply]

harap2 kalate menang.hehe..kalau ada kesungguhan apepun bulehhh,manyak betull oo

dianafisa81 said... [Reply]

koi tak kisah sape2 menang..asalkan takde gaduh2 kat stadium nanti..

diana said... [Reply]

semoga berjaya la kelantan kali ni..
takut bila kalah penyokong muak dah nak pi stadium..
dah la harga tiket melampau2 ni..
kena menang jugak la kelantan kali ni..

Sale! Sale! Sale!

Dapatkan pelbagai barangan di Seri Sekijang Blogshop...
Legging kanak-kanak, Cawan Giacomo, Handmade Chocolate, Homelife, kitchen wallpaper, cartoon cutlery, kitchen tools, Gift Box, Serving tray, Fridge magnet preloved item

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

I will follow youuu....

babab.net

apesal traffic??