Tuesday, October 26, 2010

Pesta buku Alaf 21

ingat tak masa sekolah rendah dulu..selalu jer ade pameran buku kat sekolah..sehari sebelum tu, cikgu akan bagi lis buku yang akan dijual di pameran buku esoknyer...koi pon mengaruk nak beli buku mari mewarna lah...buku cerita la...nak pakai kamuslah....tapi disebabkan masa tu mak abah koi bukan orang senang...adik badik pon tengah ramai lagi yg sekulah...so, putih mata jelah tingok kekawan lain dok milih buku nak dibeli...

tapi tu masa kecik, masa besor ni, tak penah dah pon koi pergi pameran buku...pustakaan pon lepas koi dah grad dah tak penah pergi pustakaan dah...sejak beranak pergi kedai buku pon tak pernah....tapi kat johor ni macam jarang jarang jer ade pesta buku,kecuali kat UTM la...tp kalau pesta buku penerbit UTM tu...bukunyer terlampau ilmiah...takkan koi nak baca buku teori mekanik bendalir sebelum tidor..ye dok??..taktau la kalau koi yang taktau..tp kalau PC fair tu promot nyer bukan main lagi...tiap tiap simpang lampu isyrat ade kain pemidangnyer...

apapun koi nak promot Pesta Buku yang akan berlangsung 29-31 Oktober ni...koi memang tak pergilah...jauh wehh...sesapa yang dok area KL, Shah Alam, Klang dan seangkatan dengannya dan tergerak nak jejalan hujung minggu ni, singgah la sekali ke Pesta buku Alaf 21...koi mmg minat buku buku dari Alaf 21,koi memliki hampir kesemua buku cerita Tulisan Ramlee Awang Murshid dan beberapa naskah dr H.M Tuah Iskandar...




kat mane nyer pesta buku ni??kat mana lagi..kat tempat dialah..kat Alaf 21 nun..ni koi ade letak peta lokasi nyer bagai...kalau tak ingat..pakai GPS la nanti..takpun Google map kan ajer..keluarlah petanyer nanti...



oklah..selamat membaca...

0 comments:

Sale! Sale! Sale!

Dapatkan pelbagai barangan di Seri Sekijang Blogshop...
Legging kanak-kanak, Cawan Giacomo, Handmade Chocolate, Homelife, kitchen wallpaper, cartoon cutlery, kitchen tools, Gift Box, Serving tray, Fridge magnet preloved item

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

I will follow youuu....

babab.net

apesal traffic??