Wednesday, November 3, 2010

First GIVEAWAY Novel...

koi telah di tag oleh kak diana... untuk menyertai giveaway nivel oleh Mr Gidan...dan koi pulak dengan rasa besar hati dan rela menyertainya...sejak dah ada anak, koi tak penah membeli novel lagi dah...bukan apa..takut beli je tapi tak sempat baca...ni kalau dapat GA dari Mr Gidan bagus jugak...save bajet koi...masa zaman belajar dulu..loan masuk ajer terus ke angsana..cari novel baru...haa..sekali beli 2 ke 3 bijik koi sambar...

Mr. Gidan hendak membuat Giveaway Novel sambil-sambil mempromosikan belog ini. Giveaway ini tak da banner macam orang lain buat...tu yang koi rajin sikit nak masuk tu...koi lemah sikit kontes yg ade tepek banyak2 ni...leceh...yang macam ni senang sikit...

koi tadi ronda ronda la kejap kat beloh Mr Gidan ni..tgk apa2 yang patut...hoho..blog bisnez rupenyer...koi dah berkenan kat satu benda dah tadi...jeng..jeng..jengg...
function mende ni ala ala cool fever gitu....untuk orang demam...koi jarang2 demam..tp anak2 koi slalu gak demam...so...kejap lg kang bolehla koi tempah..

syarat syarat nak join GA ni sonangbaitu..
Syarat-syaratnya:

1. WAJIB jadi follower belog ini.
2. LINK kan belog ini di bloglist korang.
3. Buat SATU entri tentang belog ini dan linkkan di sini.

Hadiahnya adalah salah sebuah novel yang ada di belog ini (mengikut pilihan pemenang terpilih) Dan kalau sambutan GA ini hangat...akan ditambahkan lagi hadiahnya...Oleh itu jom reramai join GA Novel.

Mula pada 29 Oktober hingga 31 Disember 2010

untuk memeriahkan suasana koi nak taggggg.....
  • xiolin
  • leezacks
  • cyl
  • anis
  • cik gold



2 comments:

diana said... [Reply]

ni sah silap GA ni..
akak tag kamu untuk GA dari melromeo la..nak kena gigit ni..!!!

Nafisa81 said... [Reply]

ayoyo..sudah tukar kaa??

Sale! Sale! Sale!

Dapatkan pelbagai barangan di Seri Sekijang Blogshop...
Legging kanak-kanak, Cawan Giacomo, Handmade Chocolate, Homelife, kitchen wallpaper, cartoon cutlery, kitchen tools, Gift Box, Serving tray, Fridge magnet preloved item

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

I will follow youuu....

busuk.org

apesal traffic??