Wednesday, November 30, 2011

GA: Teka Harga




korang rase2 berapa harga untuk 2 tin sardin jenama 'Botan', 2 tin sotong jenama 'Rex' dan 2 air kotak 'Dutch lady'....barang2 ni semua koi beli kat kedai kampung kat Pontian...tin sadin dgn sotong tu besar punyer tau..air kotak tu yg standed tu la...

kalau korang terer, cuba teka...tapi ada syarat dan syarat syaratnya adelah...

1. Teka dan tulis harga tu kat ruangan komen bawah ni. pemenang akan dipilih berdasarkan jawapan yg tepat atau paling hampir tepat
2. Boleh buat entri kalau rajin..sertakan url entri korang kat ruangan komen. kalau ramai yg buat entri..cabutan bertuah akan dijalankan

hadiah utk jawapan paling tepat adalah sebuah 'diary 2012' manakala hadiah untuk entri belum difikirkan...

12 comments:

LydSunshine said... [Reply]

RM25.40

ajumohit said... [Reply]

RM 16.80 mencuba nasib hihi, fuh2 Moga ada rezki ;)

ekinashikin said... [Reply]

kita try RM26.90

AZURA PRODUCT said... [Reply]

TRY RM 12.30..HEHEHE

AdiaLuze said... [Reply]

Salam ziarah .. Nak cuba nasib jugak ^^

Hmm .. Agak2, dalam RM23.40 kot .. heheehe

Cik SHiNJU said... [Reply]

As salam...

X dapat nak menekanya sbb
x pernah beli..huhu

Tp koi agok mesti mahal dr kedai biasa..Selalunya harga barang kat kwsn pedalaman lebih mahal...

diana said... [Reply]

rm20 kot..

diana said... [Reply]

rm20 kot..

HaNya Aku.. said... [Reply]

rm23.90 kot...

sue perbs.. said... [Reply]

nak teka jugak lah.. hmm.. RM 15..

KizZ said... [Reply]

RM24.50??betul tak?

alinac lover said... [Reply]

Rm8

Sale! Sale! Sale!

Dapatkan pelbagai barangan di Seri Sekijang Blogshop...
Legging kanak-kanak, Cawan Giacomo, Handmade Chocolate, Homelife, kitchen wallpaper, cartoon cutlery, kitchen tools, Gift Box, Serving tray, Fridge magnet preloved item

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

I will follow youuu....

busuk.org

apesal traffic??