Friday, May 18, 2012

dihantui perasaan bersalah...sgt menyakitkan!

koi amat gembira apabila mengetahui dia sangat bahagia sekarang. ini adalah kerana koi pernah dihantui perasaan bersalah yang amat sangat kerana koi pernah melukakan hati seseorang yang banyak membantu koi...

koi pernah mencari dia satu ketika dulu untuk memohon maaf..tp dia enggan memandang koi apalagi menerima permohonan maaf koi...rasa bersalah itu terbawa-bawa sehinggakan setiap kali ditimpa sesuatu musibah koi akan teringat perbuatan koi yang sungguh zalim terhadapnya. walaupun koi bahagia kini di samping suami dan anak2...dan tak terlintas langsung di hati untuk sentiasa mengenang kisah yang telah hampir sepuluh tahun berlalu...tetapi sebagai manusia biasa yang telah melakukan kesalahan koi tetap ingin memohon maaf drnya...

tapi takkan koi nak kontek dia...?koi cuma mampu berharap dia telah memaafkan koi dan sememangnya koi gembira apabila tahu dia gembira.

5 comments:

Miss Mirror a.k.a Sam said... [Reply]

Mudah2an "si dia" you terbaca coretan ini dan memaafkan.

Dah memang jodoh kita telah tertulis sejak dlm kandungan 4 bulan lg...bukan nama dia yg ada kat situ, nak wat mcm mana kan?. :D

diana said... [Reply]

mesti lukanya dalam sangt tu..
yang penting kita dah minta maaf..
terserah dia nak maafkan ke tak..
harap2 nya dia maafkan lah..
kan??

ekinashikin said... [Reply]

harap2 dia maafkan la kan...
kita pon ada rsa bersalah pda sorg kwn ni..sbb geram dgn laki dia yg bersalah tp buat x bersalah..dia sbgi isteri plak terpksa ikut ckp laki..
tp hr tu terjumpa dia kt fb dah bahagia..cuma x mo add dia jd fren je..huhuhu

RazFiRa said... [Reply]

sabar dan berdoalah ye

Nafisa81 said... [Reply]

harap-harap sangat dia dah maafkan koi dan lupakan kisah lama tu...

Sale! Sale! Sale!

Dapatkan pelbagai barangan di Seri Sekijang Blogshop...
Legging kanak-kanak, Cawan Giacomo, Handmade Chocolate, Homelife, kitchen wallpaper, cartoon cutlery, kitchen tools, Gift Box, Serving tray, Fridge magnet preloved item

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

I will follow youuu....

babab.net

apesal traffic??