Sunday, June 24, 2012

Bonsai Manik Pink


Hari ni buat bonsai manik...semalam beli manik sikit...dawai sikit...ptg tadi buat...dawai dah habis...dah stop...ahad depan pulak...elok jugak benda ni...takdela ptg2 ahad macam ni dok membuta ajer. Ada jugak benda nak buat...eceh..sebenarnya banyak lagi benda lain boleh buat..tapi malas...benda alah manik ni kan tengah ketagih...tu yg sedaya upaya tahan mata walaupun mata ni dah terlayu melihat diorang 3 beranak sedap2 tido.

pasni nak letak dalam pasu dia pulak cantik2...tadi siap beli batu2 hiasan yang colourful tu kat kedai ikan... tadi pergi kedai ikan kat skudai. Beli ikan Flower horn. kecik jer...tak sampai dua jari lebar pun...RM48... orang sibuk pilih2 ikan..koi sibuk pilih batu2 hiasan. En. Suami koi ingat koi nak letak batu2 tu dalam akuarium...dia tak setuju...dia kata menyemak...laa..mama nak letak dalam pasu la..owhhh..ok....

tak sabar nak siapkan pokok bonsai koi ni...esok boleh bawak opis..taruk atas meja... alamak....mesti kiut kan...tgk lah jari jemari kejung sape yang buat...hahaha...

si Kecik Mahfuz kat depan kedai ikan tadi...peace 4 jari.

5 comments:

Aju Mohit said... [Reply]

Rajinnya ko yan, kejung2 jari ko menjadik Dan berseni kan, hihi...bolehla bagi hadiah raya Kat Mak Mertua kan

Miss Mirror a.k.a Sam said... [Reply]

Betul la apa yg u ckp.. benda2 mcm ni bila dah TERbuat jd ketagih.. teringat dulu masa tgh rajin buat crostij.. rasa nak siapkan cepatt je.

Tapi serious..mmg cantik kaler pink ni.

LydSunshine said... [Reply]

Salam, ce awk tunjuk skit teknik2 buat manik bonsai ni. Sikit je pun jadi. Nak mula daripada mana. Skrg dah ketagih ke buat manik ni? Dulu rasanya awk kata awk malas nak buat benda2 mcm ni kan? Kekek.

RazFiRa said... [Reply]

peace 4 jari? hehehe comeiii

Nafisa81 said... [Reply]

dia tak boleh termula..tapi benda ni bermusim..nnt musim malasnya datang...huh..tinggal la..

Sale! Sale! Sale!

Dapatkan pelbagai barangan di Seri Sekijang Blogshop...
Legging kanak-kanak, Cawan Giacomo, Handmade Chocolate, Homelife, kitchen wallpaper, cartoon cutlery, kitchen tools, Gift Box, Serving tray, Fridge magnet preloved item

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

I will follow youuu....

babab.net

apesal traffic??