Monday, June 18, 2012

Terperangkap dengan Bonsai manik...







koi dah terperangkap dengan bonsai manik...tolong...tolong...haha...ni ialah aktiviti koi masa balik umah mak mertua minggu lepas..koi balik sebab sepupu Encik Suami koi kawen...konon nak gi rewang..tp anak koi si Mahfuz demam..jadi sambil2 pok pok budak demam koi menggentel menda alah manik ni...lagipun barang2 semua dah ada...mak mertua koi busy..rewang lain..mesyuarat umno lain...wadirah lain...yasin lagi...so mmh manik tu terbiar la kiranya...buat byk2..pastu tiap kali orang dtg umah..mak mertua koi akan bagi satu sepasu...buat kenangan katanya...pastu sambil tu sebut la jugak nama koi..." ini bini Ancun yang buat..."..Ancun tu En. Suami koi....nampak cam rajin jer bini Ancun tu..pdhal tulah menantu paling tak rajin..pasal nak ngelat tanak tolong masak kat dapur..baik koi dok gentel manik sambil tgk Oggy & Cockcroaches...hhaha

6 comments:

  1. Wah!. Cantik2nyaaa!!. Klu mcm ni gaya, "terperangkap" lelama pun takpe.

    ReplyDelete
  2. patutla terpeangkap.. cantik kot.. hehehe

    ReplyDelete
  3. Assalammualaikum ...

    Cantiknye sis. Berwarna warni .. Base dia yg kasi pacak kat pasu tu guna apa ek?

    ReplyDelete
  4. wow! kreatif betul.. kalolah dni reti buat nih :D cantik

    ReplyDelete
  5. Tetamu datang dapat sepasu sorang? Fuhh... Berapa banyak aok buat ni? Hebat.

    ReplyDelete

terima kasih la weiii...

Post Terhangat