Wednesday, July 11, 2012

Cadangan Membina dan Menyiapkan Gelanggang Futsal - Julai 2012

pagi tadi koi pergi site visit ke tapak projek baru dapat. kerja membina gelanggan futsal terbuka. ..alhamdulillah...projek tak putus. walaupun nampak ciput tapi rezeki Allah tiada siapa dapat duga keberkatannya. 

Pergi dengan bos dan juruteknik pihak klien. Tapak asal projek adalah sebuah padang bola di taman perumahan. Tapak nampak ok..harap2 takde masalah. nak kena buat laju2 ni...dah nak masuk bulan puasa..takut tak larat pulak budak2 buat kerja nanti.

Kerja-kerja meliputi buat tapak gelanggang berserta render, pagar keliling setinggi 3.6meter, perimeter drain, interlocking path, tangga dari luar kawasan dll kerja kecik-kecik. Nak tau harga kena emel saya. kalau dah siap projeknya..barulah harga sebenar boleh didedahkan. siap untung rugi pun koi boleh kongsi




yang kat bawah ni pulak gambar-gambar dari gelanggang yang telah disiapkan. Kami bertiga pergi tengok cara pemasangan pagar projek ni...macam pelik ajer..apasal frame pagar duduk dalam court..bukan patut dok kat luar ke?? aje lah berjahit kepala budak2 main futsal kalau palang-palang besi pagar tu duduk dalam gelanggang...bahaya wehhh...
 



3 comments:

Ardini Humaira said... [Reply]

bila siap nanti leh main kaw2 :D

diana said... [Reply]

kalau bulan posa pergi site jugak tak??pernah tak rasa tak tahan nak berbuka kalau kena pergi site??heheheh

AdiaLuze said... [Reply]

Assalammualaikum ..

Waahhh .. Ni dinamakan rezeki Ramadhan. Masyuuukkk .. Thehehehee

Sale! Sale! Sale!

Dapatkan pelbagai barangan di Seri Sekijang Blogshop...
Legging kanak-kanak, Cawan Giacomo, Handmade Chocolate, Homelife, kitchen wallpaper, cartoon cutlery, kitchen tools, Gift Box, Serving tray, Fridge magnet preloved item

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

I will follow youuu....

busuk.org

apesal traffic??