Friday, July 20, 2012

getting worst

kecelaruan yang berlaku kelihatan makin teruk...ohh...noooo! terasa ingin mengubah hala langkah,,tapi terasa kaku. Dalam byk2 tempat kerja...kat sinilah tempat yang paling menggembirakan koi. kenapa koi gembira di sini?? Biarlah koi simpan sorang sorang jer.

kejadian semalam banyak membuka mata koi...begitukah jikalau sudah hilang rasa percaya?? begitukah jika sudah timbul rasa tak suka?? Koi yg melihat dan mendengar rasa tak sanggup apalagi yang mengalaminya. Tapi siapalah koi di sini.

Ada 18 sebutharga yang perlu diisi dan tarikh tutupnya pulak Isnin ni. Esok pulak cuti..adeh..sempat ke koi nak siapkan semua hari ni...sorang2 plak tu..ada pembantu pun mmg belum boleh diharapkan. Bilalah bdk kecik ni nak pandai ni...:-)

Koi rindukan suasana yg dulu...koi bencikan keadaan yg sekarang ni..Mmg koi boleh buat2 tak nampak dan terus membatu di sini, tapi sebagai manusia yang mempunyai naluri, hati dan perasaan...koi tak mampu untuk melihat semua ni. 

Kalau lah dia boleh dengar..."tolong jangan ceritakan padaku lagi, sekalipun benci kenangkan lah segala budi dan saat bahagia bersama"

copy paste facebook

6 comments:

ekinashikin said... [Reply]

suka ayat copy paste fesbuk tu

pena rozie said... [Reply]

Suka jgk kat cni....

diana said... [Reply]

masih jiwa kacau??

Nafisa81 said... [Reply]

kak diana: sehingga kini..mungkin sampai lepas raya atau bertemu jalan penyudah....eceh...

Miss Mirror a.k.a Sam said... [Reply]

Sempena ramadhan yg mulia ni mintak doa byk2 biar kecelaruan tu cepat berakhir.

*I pun tgh celaru ni.. cemana la nk ajar si bujang tu posa, mlm ni dah start kejutkan sahur.. oh dilemanyaa..

Ardini Humaira said... [Reply]

betul tu.. kenang yang indah2.. manusia tade yang perfect :)

Sale! Sale! Sale!

Dapatkan pelbagai barangan di Seri Sekijang Blogshop...
Legging kanak-kanak, Cawan Giacomo, Handmade Chocolate, Homelife, kitchen wallpaper, cartoon cutlery, kitchen tools, Gift Box, Serving tray, Fridge magnet preloved item

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

I will follow youuu....

busuk.org

apesal traffic??