Thursday, July 19, 2012

Jiwa kacau..

Jarang-jarang sekali koi online pukul 1 pagi. Biasanya mmg dah lama tido. tapi malam ni susah nak lelap. agaknya pasal menda yang En. Falah dgn En. Awie cerita cerita tadi kot... Tiba-tiba koi jadi susah hati..risau..walaupun diorang dah janji takkan ada perubahan drastik atau sesuatu yang mengejutkan jauh sekali melibatkan koi..tapi boleh ke hati koi ni bersenang lenang menerima perubahan tersebut. serius koi rasa sgt tak tenteram. ...

tulah...sibuk2 sangat...tak tahu asyik tanya-tanya...dah tahu ni..susah hati pula. Setakat ni koi masih senang bekerja dengan diorang berdua...yelah...sbb koi tak nampak masalahnya. kalau ada masalah pun, bukan diorang nak cerita pd koi. Lagi pulak En. Awie tu....ada emas agaknya dalam mulut, tapi kalau ada emas takyah la sakit kepala nak cari projek lagi dah...jual ajelah emas dalam mulut tu.

dek kekacauan jiwa sepanjang malam tadi...kat bawah nilah hasilnya. taknak poyo pulak muka Si Abang ni. Buat apa apa mesti nak suruh amik gambar. Pastu buat-buat muka poyo. Resepi hari ini adalah 'kek cawan jiwa kacau'




Walaupun rupanya agak huduh, tapi sebab ianya adalah makanan,Tiba-tiba rasa lapar. Nak makan...'segan' pulak nak turun bawah sorang2...Ni yang lemah tido lewat ni...

6 comments:

Miss Mirror a.k.a Sam said... [Reply]

I kalau jiwa kacau buat kek harus tak menjadi.

Ardini Humaira said... [Reply]

hehehe kang semakin kacau jiwa makan kek tu. pat tuka nama dia jadi kek cawan tenteram

ekinashikin said... [Reply]

lma x buat kek cawan...

LydSunshine said... [Reply]

Kita sokmo gitu kan? Bila tak tau, kita sibuk nak amik tau. Bila dah tau mula la susah hati. Tapi takpe la, ada kek cawan bleh la makan.

diana said... [Reply]

mak sapa ni???rajin betoi la...
meh secawan...
heheheh

Nafisa81 said... [Reply]

kak mirror> mmg tak jadi pun tu..belum dah sejuk bantat
Dni> buat jer..tapi tak makan
ekin> meh la buat...beli tepung segera...
LS>padan muka sendiri..
kak diana>meh kita kurier...pm alamat..:)

Sale! Sale! Sale!

Dapatkan pelbagai barangan di Seri Sekijang Blogshop...
Legging kanak-kanak, Cawan Giacomo, Handmade Chocolate, Homelife, kitchen wallpaper, cartoon cutlery, kitchen tools, Gift Box, Serving tray, Fridge magnet preloved item

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

I will follow youuu....

babab.net

apesal traffic??