Tuesday, October 2, 2012

Tetamu sesat di pagi hari...

Pagi ni buka pintu tengok-tengok ade sekor arnab tgh melompat-lompat kat depan muka pintu...Haikkk!! Arnab sapelah yang sesat kat umah...Nampak sangat koi tak kenal jiran. tak tau jiran yang mana yang ade bela arnab.

kalau takat kucing mmg dah selalu sangat..tapi En. Suami tak kasi kucing masuk rumah sebab Umar Maffuz suka sangat dengan kucing. Karang dipeluk diciumnye kucing ntah sapa tu...Yang kali ni pulak dia first time tgk arnab dekat dekat dan boleh pegang pegang pulak. selalu tengok kat kedai jer...

Gemuk arnabnya...sape punyelah terlepas ni....? kesian dia..nak bagi makan..tengok kat peti ais takde sayur...(hehe...koi jenis tak makan sayur)..koi bagi makan roti, ia makan sikit jer...pastu tido...jinak ajer...boleh elus elus bulunyer..tapi dah comot sikit sebab dia dok main main kat bawah motor..kena minyak rantai motor...

Oleh sebab dah nak keluar pergi kerja...Bye Arnab...kalau ade jodoh balik nnt jumpa lagi...koi belikan awok lobak. 


2 comments:

~ataicha~ said... [Reply]

arnab tu dibiarkan je.. or masuk dalam kandang?

Nafisa81 said... [Reply]

ntahla..tak tau dr mana dia dtg...takkan kita nak kurung dia pulak.

Sale! Sale! Sale!

Dapatkan pelbagai barangan di Seri Sekijang Blogshop...
Legging kanak-kanak, Cawan Giacomo, Handmade Chocolate, Homelife, kitchen wallpaper, cartoon cutlery, kitchen tools, Gift Box, Serving tray, Fridge magnet preloved item

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

I will follow youuu....

babab.net

apesal traffic??