Monday, November 26, 2012

Seri Dewi & Keluarga

Oleh kerana tergoda dgn keayuan Datin Aliah Lee Abdullah ni...koi terbeli majalah Seri Dewi & Keluarga bulan ni...hehe...selalunya koi beli majalah Wanita..tp bulan ni koi tukar beli SDK.


Masa ambik nak bayar tu terasa tebal jer..hehe..ni mesti ade apa2 kat dalam ni...Balik opis tak sabar2 nak tgk ada hadiah apa...owhhh...rempah spghetti..oklah...taruk kat opis ajer...kat rumah sapa nak makan...tekak En Suami koi tak boleh menerima makanan barat seadanya....daripada makan spaghtti kuah masam tu..koi gorengkan mee bodo taruk telor semata pun kadar suapannya lebih laju dr hidangkan spaghtti...






sesapa yg nak cuba rempah segera spaghetti Maggi ni bolehla beli majalah Seri Dewi & Keluarga ni..tapi niat dalam hati utk dapatkan ilmu dr dalam majalah bukan sbb nak hadiahnya tu....(Maggi kan kaum kerabat Nestle, Dan Nestle pulak kaum kerabat puak yahudi)

2 comments:

AdiaLuze said... [Reply]

Assalammualaikum ...

Just nk bgtau, blog saya dah berubah nama .. apa2, just g kat "http://adialuze4eva.blogspot.com/"

Mekasih ye ^^

LydSunshine said... [Reply]

Koi ingatkan aok nak citer pasal pelakon veteren hindustan nama Sri Devi bersama keluarga dia. Heheh..

Koi pun jugak sgt kalo dpt peket2 tester dlm majalah walaupun bila dpt tak pakai. Tapi rasa hepi bila ada hadiah kat majalah. Aok tak beli Pa & Ma ke?

Sale! Sale! Sale!

Dapatkan pelbagai barangan di Seri Sekijang Blogshop...
Legging kanak-kanak, Cawan Giacomo, Handmade Chocolate, Homelife, kitchen wallpaper, cartoon cutlery, kitchen tools, Gift Box, Serving tray, Fridge magnet preloved item

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

I will follow youuu....

babab.net

apesal traffic??