Tuesday, March 19, 2013

Jauh di Rindu








Terdengar lagu ni kat radio..bestnya...amik satu ayat..taip kat google..terus keluar lirik...owh..lagu Freedom. Ye..kumpulan Freedom dulu terkenal dengan vakolisnya yang berduet Si Shuib dan Seha (telah kembali ke Rahmatullah..Al FAtihah)

Best jugak lagu ni...tp kenapa macam koi tak pernah dengar jer...hmm..mungkin faktor lagu ni keluar masa zaman koi tgh gilakan KRU kot...hahaha...


Freedom Jauh Di Rindu

Di mana...
katakan di mana salah silapnya
ku terasa-rasa hubungan kita
berubah mengikut masa

Ke mana...
mana hilang keajaiban itu
kelembutan serta kemanisanmu
yang pernah menghias hidupku

Mengapa kita kini
saling mengasingkan diri
kemesraan lalu
dingin dan membeku

Tetapi hati tidak dapat di bohongi
bila saja berjauhan
kita kerinduan
kau dan aku
diuji gelombang waktu

Sayangku
biar genting usah berputus terus
kenangan lalu tak mudah di hapus
segalanya tersimpan di hati
jika di takdirkan tak sehaluan lagi
kau tetap aku ingati

6 comments:

  1. lagu masa akak sekolah rendah..:)

    ReplyDelete
  2. aku tak dapat bygkan lagu ni hehehe, yan bila dgr lagu lama mcm ni terasa kita dah semakin kepadaNya

    ReplyDelete
  3. Al Fatihah buat penyanyi Seha...

    ReplyDelete
  4. KA pun suka juga lagu ni !

    ReplyDelete
  5. Ya tak ya, Seha dah arwah kan. Alfatihah.

    Lagu ni mmg pernah dgr.. tp ingat2 lupa. I pun suka lagu2 KRU especially lagu "oOO La la".

    ReplyDelete
  6. lagu time saya kck2 hihi.

    ReplyDelete

terima kasih la weiii...

Post Terhangat