Tuesday, March 19, 2013

Jauh di Rindu








Terdengar lagu ni kat radio..bestnya...amik satu ayat..taip kat google..terus keluar lirik...owh..lagu Freedom. Ye..kumpulan Freedom dulu terkenal dengan vakolisnya yang berduet Si Shuib dan Seha (telah kembali ke Rahmatullah..Al FAtihah)

Best jugak lagu ni...tp kenapa macam koi tak pernah dengar jer...hmm..mungkin faktor lagu ni keluar masa zaman koi tgh gilakan KRU kot...hahaha...


Freedom Jauh Di Rindu

Di mana...
katakan di mana salah silapnya
ku terasa-rasa hubungan kita
berubah mengikut masa

Ke mana...
mana hilang keajaiban itu
kelembutan serta kemanisanmu
yang pernah menghias hidupku

Mengapa kita kini
saling mengasingkan diri
kemesraan lalu
dingin dan membeku

Tetapi hati tidak dapat di bohongi
bila saja berjauhan
kita kerinduan
kau dan aku
diuji gelombang waktu

Sayangku
biar genting usah berputus terus
kenangan lalu tak mudah di hapus
segalanya tersimpan di hati
jika di takdirkan tak sehaluan lagi
kau tetap aku ingati

6 comments:

diana said... [Reply]

lagu masa akak sekolah rendah..:)

Aju Mohit said... [Reply]

aku tak dapat bygkan lagu ni hehehe, yan bila dgr lagu lama mcm ni terasa kita dah semakin kepadaNya

wahida said... [Reply]

Al Fatihah buat penyanyi Seha...

Kesuma Angsana said... [Reply]

KA pun suka juga lagu ni !

Miss Mirror a.k.a Sam said... [Reply]

Ya tak ya, Seha dah arwah kan. Alfatihah.

Lagu ni mmg pernah dgr.. tp ingat2 lupa. I pun suka lagu2 KRU especially lagu "oOO La la".

Siti(zoey) said... [Reply]

lagu time saya kck2 hihi.

Sale! Sale! Sale!

Dapatkan pelbagai barangan di Seri Sekijang Blogshop...
Legging kanak-kanak, Cawan Giacomo, Handmade Chocolate, Homelife, kitchen wallpaper, cartoon cutlery, kitchen tools, Gift Box, Serving tray, Fridge magnet preloved item

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

I will follow youuu....

babab.net

apesal traffic??