Friday, May 10, 2013

Nasik ayam sambal ke?

tadi pegi pesta konvo kat UTM, niat di hati nak makan sup gear box. Tapi cuaca panas tadi macam tak best pulak nak hirup sup panas-panas. So order nasik ayam sambal. sekali yang datang..koi tak tau tang mana yang sambal.

yang ada cuma rasa masin jer...bagus diorang ni..macam tau tau je koi tak boleh makan pedas...so nasik ayam tak sambalnya takde sambal pun. Dahla nasiknya tu digoreng dulu. Walaupun seciput dan tahap kena hempas pinggan dalam Masterchef, tapi harganya 5 hengget tau. 

Mahal sangat kot UTM ni sewa tapak kat peniaga-peniaga ni semua sebab air teh O panas pun berharga RM1.50. huhu...


3 comments:

Miss Mirror a.k.a Sam said... [Reply]

Nasi ayam paling sedap dkt Benteng Kuantan. (skrg dah takde kot tempat tu).

Tp pix tu pun nampak menyelerakan gak tu cuma klu ayam tu ada kulit garing2 tentu lg sedap.

Teena Tna said... [Reply]

haha...xpe2, janji kite kenyang..

Aju Mohit said... [Reply]

hmmm putus selera gamaknya, takpelah ini kira pertama dan terakhir ;)

Sale! Sale! Sale!

Dapatkan pelbagai barangan di Seri Sekijang Blogshop...
Legging kanak-kanak, Cawan Giacomo, Handmade Chocolate, Homelife, kitchen wallpaper, cartoon cutlery, kitchen tools, Gift Box, Serving tray, Fridge magnet preloved item

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

I will follow youuu....

babab.net

apesal traffic??