Friday, May 17, 2013

Tahlil kat Opis

masing-masing tunjuk skill memasukkan telur dalam uncang

Petang karang lepas Asar bos ada buat tahlil sikit kat opis. Dah lama niat nak buat tahlil, sejak pindah dari Danga tahun lepas lagi dah nak buat tahlilnya..skang barulah tercapai hasrat dan cita-citanya.

Bos tempah katering je untuk makan-makan, goodie bag kak efa buat. Koi buatkan telur rebus jer untuk memenuhkan goodie bag. Takde apalah nak buat dalam keadaan koi yang tak berapa sihat ni. Mood susah nak mari. hari tu teringin nak makan agar-agar sirap, last2 strip agar-agar tu tersadai dalam kabinet dapur.

pagi tadi baru kelam kabut rebus telur dan masukkan dalam uncang tu. Mana taknya asik ada halangan jer nak pergi beli telur, padahal dua papan je. sudahnya malam tadi en Husband beli kan 7-11 aje. Pukul 2.30pagi bawak balik telur dua papan. Koi bangun subuh barulah sibuk nak basuh dan rebus telur2 tu.

esok lusa koi hapdet lagi kisah tahlil petang ni ek..

2 comments:

diana said... [Reply]

untung la ada hero 2 orang boleh tolong tu..heheh

Aju Mohit said... [Reply]

lambatnya telur smpi umah, syukurla ada hero yg sudi membantu ringankan keje mamanya ;)

Sale! Sale! Sale!

Dapatkan pelbagai barangan di Seri Sekijang Blogshop...
Legging kanak-kanak, Cawan Giacomo, Handmade Chocolate, Homelife, kitchen wallpaper, cartoon cutlery, kitchen tools, Gift Box, Serving tray, Fridge magnet preloved item

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

I will follow youuu....

babab.net

apesal traffic??