Thursday, August 29, 2013

Aku...inginkan dirimu.

Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencintai dirimu
Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencinta

Koi sangat-sangat tak dapat menahan keinginan dan nafsu nafsiku terhadap benda yang satu ini.  Hari-hari koi duk menggoogle gambar-gambar yang pada koi sangat menggiurkan koi ni.
Keghairahan untuk memakainya membuak-buak. Huhuh...


Warna purple muda ni cantik jugak. Warna hijau pucuk pisang lagi cun kott. Harganya dalam RM130 ke RM 150. Huhu..cantik sangat...


5 comments:

diana said... [Reply]

mak akak pun ada satu,..dia tak pakai pun..katanya tak sesuai untuk pakai sembahyang..macam melekat kat badan..mujur telekung tu orang bagi..bukan dia beli..simpan je la..

nita said... [Reply]

saya suka pakai kain yang biasa2 jer selesa sikit. (^_^)

LydSunshine said... [Reply]

saya vote warna purple muda.. hehe.

Nafisa81 said... [Reply]

mintak kat suami..dia kata belilah..pastu dia tanya campur yg nak beli ni jadi berapa pasang dah? "5" jawab koi..
"ohh..nak bagi satu waktu solat sepasang eh?"

Aesya Zealous said... [Reply]

banyaknye akak ade 5 pasang.. hahaha kite satu pun takde.. lg selesa pakai yg biasa2 punya je.. hihi

Sale! Sale! Sale!

Dapatkan pelbagai barangan di Seri Sekijang Blogshop...
Legging kanak-kanak, Cawan Giacomo, Handmade Chocolate, Homelife, kitchen wallpaper, cartoon cutlery, kitchen tools, Gift Box, Serving tray, Fridge magnet preloved item

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

I will follow youuu....

busuk.org

apesal traffic??