Monday, December 16, 2013

Anak buah bertunang...mak buah...

Memang jadi lumrah kalau anak buah bertunang mak sedara nya yang sibuk lelebih. Hehe...ni anak sedara belah suami koi yg brtunang. Bukan belah koi...yg belah koi punya anak sedara...yg sulung baru umur 14 tahun. Seminggu koi dok ber kampung kat runah mertua kii tolong buat hantaran. 
Niat koi nak tolong je..tapi mak dia bagi upah plak.
Dah siap semua hantaran...boleh plak koi lupa nak tangkap gambar nya...adesss...

Ada la 2 ke 3 keping gambar koi amik...yg lain lupaaaa....koi buatkan coklat tulis selamat bertunang...koi buat mango puddings bentuk bunga...sirih junjung...yg lain tu...barang dia koi gubah2 sikit je.

Majlis pun berjalan lancar walaupun dengan ke tiada an mak mertuabkoi yang terkandas akibat banjir di temerloh.

Tak best mak takde...

5 comments:

LydSunshine said... [Reply]

comelnya manggo pudding bentuk bunga tu. Tak cair ke kalo panas2. Cemana boleh jadi comel gitu tu?

Razfira said... [Reply]

CANTIK HANTARAN

Miss Mirror a.k.a Sam said... [Reply]

Mango tu you buat sendiri?. (soalan mcm org terkejut pulak kan?. Hehe)
Pandainyaa... cumil!

Cik Puan Rara said... [Reply]

cantik.hehehe.tahniah~

Nafisa81 said... [Reply]

mango tu koi buat sendiri...masa dah siap kakak2 ipar koi puji2...kembang wehhh...rasa tak caya pulak kat jari tak seruncing mana ni

Sale! Sale! Sale!

Dapatkan pelbagai barangan di Seri Sekijang Blogshop...
Legging kanak-kanak, Cawan Giacomo, Handmade Chocolate, Homelife, kitchen wallpaper, cartoon cutlery, kitchen tools, Gift Box, Serving tray, Fridge magnet preloved item

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

I will follow youuu....

babab.net

apesal traffic??