Wednesday, January 8, 2014

DIY hanger tudung awning

hanger tudung

Haha…aci tak buat macam ni?…
marah pulak penjual hanger tudung di luar sana atas perkongsian ini. 
Tapi ini betul-betul murah hokey…
Klip tu boleh dibeli secara berdikit dikit atau ikut bilangan tudung yang ada. 
Koi tak banyak tudung awning keras…
So…beli sikit je.

Kalau nak banding dengan hanger tudung yg harganya RM30 termasuk penghantaran tu….
yg ni jauh sangat beza harganya tapi mempunyai fungsi yang sama.


10 comments:

  1. kretipnyaa..nk tiru lah..haha.jimmattt!

    ReplyDelete
  2. ha'ah erk.. tak terpikir pun.. nak tiru jugakkk.. ^_^

    ReplyDelete
  3. takk boleh cari makan dah depa,..haha..

    ReplyDelete
  4. ini yang dipanggil berinnovasi..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  5. moh ramai-ramai kita berjimat cermat..

    ReplyDelete
  6. Wah!. Nak cuba gak la... good idea ni. Thanks Nafisa atas perkongsian.

    ReplyDelete
  7. Sangat kreatif. Baru mencari hanger tudung, sekali tgk harga boleh tahan lah mahal dia. Termasuk postage bleh cecah RM50. Ini buat sendiri menarik. Hehe. Thanks for sharing.

    ReplyDelete
  8. wah.. memang kreatif.. nanti nak cublah.. klip kat hanger tudung tue dah loose.. asyik jatuh je tudung.. nak beli baru malas...sbb skrg nak kumpul bawal pulak..

    ReplyDelete
  9. sangat kreatif..nk tiru jgak la..tq bf idea yg jimatkn duit poket..

    ReplyDelete

terima kasih la weiii...

Post Terhangat