Wednesday, January 8, 2014

DIY hanger tudung awning

hanger tudung

Haha…aci tak buat macam ni?…
marah pulak penjual hanger tudung di luar sana atas perkongsian ini. 
Tapi ini betul-betul murah hokey…
Klip tu boleh dibeli secara berdikit dikit atau ikut bilangan tudung yang ada. 
Koi tak banyak tudung awning keras…
So…beli sikit je.

Kalau nak banding dengan hanger tudung yg harganya RM30 termasuk penghantaran tu….
yg ni jauh sangat beza harganya tapi mempunyai fungsi yang sama.


10 comments:

aznor ibrahim said... [Reply]

kretipnyaa..nk tiru lah..haha.jimmattt!

nita said... [Reply]

ha'ah erk.. tak terpikir pun.. nak tiru jugakkk.. ^_^

diana said... [Reply]

takk boleh cari makan dah depa,..haha..

Azlan Strider said... [Reply]

ini yang dipanggil berinnovasi..hehehe

Regards,
-Strider-

LydSunshine said... [Reply]

hahahha, kretif yan.

Nafisa81 said... [Reply]

moh ramai-ramai kita berjimat cermat..

Miss Mirror a.k.a Sam said... [Reply]

Wah!. Nak cuba gak la... good idea ni. Thanks Nafisa atas perkongsian.

Fara Nawawi said... [Reply]

Sangat kreatif. Baru mencari hanger tudung, sekali tgk harga boleh tahan lah mahal dia. Termasuk postage bleh cecah RM50. Ini buat sendiri menarik. Hehe. Thanks for sharing.

Cute Mum said... [Reply]

wah.. memang kreatif.. nanti nak cublah.. klip kat hanger tudung tue dah loose.. asyik jatuh je tudung.. nak beli baru malas...sbb skrg nak kumpul bawal pulak..

Fisya Yusof said... [Reply]

sangat kreatif..nk tiru jgak la..tq bf idea yg jimatkn duit poket..

Sale! Sale! Sale!

Dapatkan pelbagai barangan di Seri Sekijang Blogshop...
Legging kanak-kanak, Cawan Giacomo, Handmade Chocolate, Homelife, kitchen wallpaper, cartoon cutlery, kitchen tools, Gift Box, Serving tray, Fridge magnet preloved item

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

I will follow youuu....

busuk.org

apesal traffic??