Wednesday, January 8, 2014

Muka cantik bahasa menarik..

Korang biasa tak tengok orang yang cantik...ayu...tapi bila sekali buka mulut...uuoiihhh. ..bahasa nya ala ala mat rempit gitu. ..biasa?...koi tak biasa dengar la pulak...
Tapi kalau bajet ayu jelita sekali ketawa mengilai ala ala sundel bolong tu...yang tu biasa la dengar.
Pada koi seorang perempuan hanya akan menjatuhkan air muka dan reputation nya sendiri kalau mencarut ni...
***Dulu masa koi kerja...paling teruk pun koi cakap lembab je...

4 comments:

LydSunshine said... [Reply]

Hahaha... potong terus. Sama perasaannya kalo tgk dari belakang nampak cam pompuan sekali fondant. Heheh.

nita said... [Reply]

hahaha.. kelakar tengok kartun tu..
jarang kot jumpa perempuan camtu sekarang..

Miss Mirror a.k.a Sam said... [Reply]

Saya rasa annoying bila org ckp "si*l"... dan perkataan "ba**" mmg dilarang sama sekali sejak saya kecik... dan amat terkejut bila org sewenang2 guna perkataan itu tanpa rasa bersalah.

Azlan Strider said... [Reply]

hahaha..penah..penah..sy pernah jumpa orang macam nie..dia takde laa mencarut, tapi cakap dah serupa jantan dah..hehehe

Regards,
-Strider-

Sale! Sale! Sale!

Dapatkan pelbagai barangan di Seri Sekijang Blogshop...
Legging kanak-kanak, Cawan Giacomo, Handmade Chocolate, Homelife, kitchen wallpaper, cartoon cutlery, kitchen tools, Gift Box, Serving tray, Fridge magnet preloved item

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

I will follow youuu....

babab.net

apesal traffic??