Saturday, October 11, 2014

I have 4 Umars. ..

Nama anak sulung koi Umar Mukhlis...
Yang kedua Umar Mahfuz
Yang ketiga Umar Mukhsin
Yang keempat dan kelima...
Budak kembar...
Surat beranak diorang dibuat masa genap 2 minggu diorang lahir...
Lebih 2 minggu lepas lahir...
Kena denda RM5...

Yang keempat namanya Sarah Wardati binti Sulaiman..
Pasal dia girl...
Takpela lari tema U dengan M tu...
Dulu masa kat sekolah koi ada senior nama Sharifah Wardati...
Manis orangnya...
Kot kot la...
Manis dan cumil macam kak Cipah kan...

Yang kelima...
Umar Mursyeed bin Sulaiman..
Makna Mursyid tu pembimbing atau guru...
Ejaan asal dalam borang koi tulis Mursyid. ..
Sekali dah siap tgk namanya Mursyeed...
Amboi ayah deme...

♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥

Pernah tak dengar...
Orang orang tua kata...
Kalau kembar...
Yang keluar dulu tu adik...p
Yang keluar kendian tu abang atau kakaknya...
Alasannya...abang/kakak mengalah bagi adik keluar dulu...

3 comments:

Rohani Hashim said... [Reply]

Ha pernah dgr jugak.katanya abg/akak mengalah.bagi adik keluar tu.hehe itulah duk percaya dr dulu smpai skrg sbb dh diberitahu mcm tu.

Beshnya dpt kembar.

Miss Mirror a.k.a Sam said... [Reply]

Kak Sam pernah dgr.

Siapa pulak gerangan si Aril yg Nafisa selalu tulis tu?. Takde pun sorang yg bunyi nama Aril?.

Nafisa81 said... [Reply]

Kak mirror...hahaha...nanti kalau Aril dah besar pun dia kompius dr mana dtg nama aril tu..langsung takde kaitan dgn Umar Mukhsin

Sale! Sale! Sale!

Dapatkan pelbagai barangan di Seri Sekijang Blogshop...
Legging kanak-kanak, Cawan Giacomo, Handmade Chocolate, Homelife, kitchen wallpaper, cartoon cutlery, kitchen tools, Gift Box, Serving tray, Fridge magnet preloved item

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

I will follow youuu....

busuk.org

apesal traffic??