Saturday, November 22, 2014

Eskrem magnum nyuumm


Ni gambar aiskrim magnum yang kawan koi wasap masa dia pergi bercuti kat indonesia..
Dalam hati koi...
Ada ke orang nak makan aiskrim aje sampai sepinggan...
Siap buat cafe makan aiskrim tu je...
Tak muak ke?
Tapi kat Indonesia penduduknya ramai...
Pelancong lagi kan.
Tapi ni kat Malaysia pun dah buka la lastweek
Dekat Mid Valley katanya
Pengunjungnya pulak sampai beratur kat luar..
Woaaa hebatnya...
Tapi yang pasti..
Koi tak pergi la ke cafe Magnum ni
Sbb suami koi tak suka aiskrim macam ni. 
Dia suka aiskrim yang tak bersusu macam aiskrim oren ke...asikrim sarsi ke

1 comment:

terima kasih la weiii...

Post Terhangat