Saturday, December 6, 2014

Buku resepi untuk si anak

Koi baru je beli buku...
Beli secara online...
Sekarang nak tolak twin stroller tu masuk lif pun tersangkut sangkut...
Masuk kedai buku takkan nak tinggal kat luar...
Lagi satu pula peel budak kembar ni..
Bila stroller bergerak diorang tido...
Bila koi berenti je...
Terus celik biji mata...
So...punahla harapan mama nak beli buku di kedai buku...

Koi beli buku 'catatan matluthfi'..
Ada sape sape tak kenal matluthfi ke?
Sila google...
Dah baca separuh...separuh lagi simpan...
Harga buku ni RM25

Then beli buku resepi....
Tapi bukan resepi biasa biasa tau...
Siap dengan idea dekorasi bekal untuk anak anak sekolah...
Satu menu Asia, satu lagi western...
Harga RM15 each...

Koi dah ada buku resepi utk anak kecil sebelum ni..
Pernah juga beli majalah Saji dengan tema menu si cilik...
Pastu ni...
Beli lagi....padahal yang ada sebelum ni...
Belum pernah dicobain resepinya..
Berangan nak berdeco ala bento pula...

Bulan apa...
Tahun depan si Abang dah naik darjah 1..
So..angan angan nak bawakan bekal...hihihi...
Tengoklah tahun depan.kotkot mama rajin


Cer tengok nama dekat buku...
Chef Azian la...
Hehehe...lepas ni..dah ada buku ni baru saya bleh jadi chep..

3 comments:

Miss Mirror a.k.a Sam said... [Reply]

Buku resepi anak?.
Waaa ni betul2 ibu mithali ni.
Dah try test nt jgn lupa upload hasilnya.

hainom OKje said... [Reply]

Ada buku resepi budak budak ni, semakin berseleralah ye nampaknya. Faham faham keadaan awak tu AK....kedai buku ni bukannya luas sangat antara rak buku tu kan...

Oh ada twin yeh....bestnya sekali beranak terus dapat 2 hihi....

LydSunshine said... [Reply]

Koi baru je ordder buku mat luthfi tu dgn kawan aok. Best amat ke siap simpan lagi separuh utk baca.

Sale! Sale! Sale!

Dapatkan pelbagai barangan di Seri Sekijang Blogshop...
Legging kanak-kanak, Cawan Giacomo, Handmade Chocolate, Homelife, kitchen wallpaper, cartoon cutlery, kitchen tools, Gift Box, Serving tray, Fridge magnet preloved item

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

I will follow youuu....

babab.net

apesal traffic??