Wednesday, January 28, 2015

Sarah Wardati...

Inilah satu satunya anak pompuan koi...
Setakat ni la...
Kalau Allah nak bagi lagi mana kita tahu kan...

Tapi Cik Sarah ni memang kuat mengamuk...
Kalau dapat mengamuk...
Huhu....boleh ketar lutut weihhh....
Dia punya jerit...
Macam dicubit cubit aje gayanya...
Padahal takde apa pun...
Cuma kalau dia nak tido...dia nak proper...
Siap bedung...siap tilam bantal atau buai...
Kalau dalam kereta...dia nak tido...haruslah mengamuk dulu...last sekali tertido sbb penat menangis...
Dak Sarah ni badannya halus je...
Jauh beza dengan kembar dia...
Minggu lepas timbang Sarah 4.3kg, Mursyeed 5.5kg...
Semoga membesar sebagai wanita solehah ye Sarah...
Jangan peluk peluk Kpop tau...



1 comments:

LydSunshine said... [Reply]

Macam comel je karektor yg kuat mengamuk tu. *org yg dengar je la rase comel, mak yg mengadap tu harap bersabar la ye. Heheh*. InsyaAllah Sarah akan menjadi anak solehah seperti mak nya.

Sale! Sale! Sale!

Dapatkan pelbagai barangan di Seri Sekijang Blogshop...
Legging kanak-kanak, Cawan Giacomo, Handmade Chocolate, Homelife, kitchen wallpaper, cartoon cutlery, kitchen tools, Gift Box, Serving tray, Fridge magnet preloved item

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

I will follow youuu....

busuk.org

apesal traffic??