Sunday, April 19, 2015

Hadiah GA....dianarashid.com

Koi memang teringin nak buat GA tapi...tapi... tapi...
Malas nya bak handle...
Satu lagi...ada ke orang nak join GA koi ni...
Selain dr Dianarashid.com...mama Luth...kakmirror...aju...
Hmmm...lagipun apalah hadiah yang mampu koi sediakan...
Oleh kerana blogger dianarashid.com mempelawa penaja hadiah utk GA di blognya...maka dengan itu...
Koi pun  menawarkan diri...
Koi nak bagi hadiah tudung yang koi borong bulan lepas...
Koi memang suka beli tudung banyak2..dapat harga murah...tudung ni ada beberapa warna...
Takde awning keras macam visor helmet...berlapis lapis...dan ade brooch kat dada( tak nampak pulak dlm gambar) ...dan juga menutup dada...

Jom la ramai ramai kita masuk GA Dianarshid.com...

1 comments:

Miss Mirror a.k.a Sam said... [Reply]

Kak Mirror plak Nafisa, keinginan nak buat GA tu ada dpd dulu, tapi permasalahannya malas nak gi pejabat pos, nak ngepos2.. hahaha.

Cantik la tudung tu..

Sale! Sale! Sale!

Dapatkan pelbagai barangan di Seri Sekijang Blogshop...
Legging kanak-kanak, Cawan Giacomo, Handmade Chocolate, Homelife, kitchen wallpaper, cartoon cutlery, kitchen tools, Gift Box, Serving tray, Fridge magnet preloved item

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

I will follow youuu....

busuk.org

apesal traffic??