Sunday, April 12, 2015

Sarah...jangan masuk kaki dalam mulut

Kata orang...kalau anak dah start masuk kaki dalam mulut...tandanya nak adik...

Anak anak koi pulak...sharp 6 bulan...diorang akan start masuk kaki dalam mulut...

Then sekarang si kembar ni...
Si kakak Sarah ni mmg suka masuk jari kaki dia dlm mulut...berdecup decit bunyi dia hisap jari kaki dia...
Si adik Ucid pulak...tak sampai nak masuk jari kaki dia dalam mulut...hahaha...
Ini sebab si Ucid ni debab sikit...

**Ntah bila nak gi pasang iud ni...☺☺

4 comments:

Kelly Tanoto said... [Reply]
This comment has been removed by a blog administrator.
Razfira said... [Reply]

AMBOIII cepatnya nak adik.. hehehehe

anajingga said... [Reply]

sedap je isap jari kaki yang gebu tu hehe :)

LydSunshine said... [Reply]

Yan jgn la laju sgt. Semput koi nak kejor.

Sale! Sale! Sale!

Dapatkan pelbagai barangan di Seri Sekijang Blogshop...
Legging kanak-kanak, Cawan Giacomo, Handmade Chocolate, Homelife, kitchen wallpaper, cartoon cutlery, kitchen tools, Gift Box, Serving tray, Fridge magnet preloved item

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

I will follow youuu....

babab.net

apesal traffic??