Sunday, May 31, 2015

Petua Merawat Bisul

PETUA MENGUBATI BISUL:

 Barang-barang yang diperlukan ialah :
 - botol kaca (botol nescafe@botol mayonis)
 - kertas surat khabar lama ( takyah la byk sgt....)
 - mancis atau lighter
 - kapas

 Cara-caranya :
 1. bersihkan botol
2. lap botol sampai kering
3. koyakkan kertas kecil-kecil (sepadan dengan saiz botol)
4. bakar kertas tu dalam botol
5. bila botol tu dah berasap, tekapkan botol pada tempat bisul dan darah bisul akan keluar dengan sendiri...selagi tak habis selagi tu ia akan menyedut darah bisul tu..

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Tapi kalau rasa leceh nak wat macam kat atas...boleh juga...
sbb koi pakai pantyliner bio Seleza je untuk rawat bisul.. Koi ada bisul kat ketiak...dah lama bermula..
tapi sbb tak pernah picit nanahnya sampai habis...asik ulang2...
selang sebulan bisul balik selang dua minggu bisul lagi tempat yg sama. ...
lama2 bisul tu jadi sampai besar bola pingpong...sampai takleh kepit ketiak

 Try tampal pantyliner kat bisul tu...lekatkan dgn selotape...
lepas bisul tu masak...membuak keluar nanah sampai kempis dan lembut sekitar bisul tu...
Tak ingat berapa keping koi pakai masa dah pecah tu...sampai petang nanah masih keluar..
last sekali kuar darah sikit...ok...tandanya dah habis la nanah tu...
 Tak payah menahan sakit sbb bukan senang nak picit bisul kat ketiap ni...
takyah menahan sakit kena belah dan dressing kat klinik..

 Lepas kejadian tu....
koi terpaksa percaya kehebatan pantyliner / feminin pad dengan teknologi bio velocity ni...
 Terpaksa rasa bahagia...
terpaksa rasa happy...

Dan yang dah ada pantyliner ni...jangan malas minum air ye...
Air menggalakkan BV tu berkerja..

 wasapp utk order 0177995824


0 comments:

Sale! Sale! Sale!

Dapatkan pelbagai barangan di Seri Sekijang Blogshop...
Legging kanak-kanak, Cawan Giacomo, Handmade Chocolate, Homelife, kitchen wallpaper, cartoon cutlery, kitchen tools, Gift Box, Serving tray, Fridge magnet preloved item

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

I will follow youuu....

babab.net

apesal traffic??