Saturday, October 10, 2015

Senang rupanya..

Saja la...
Nak share kejakunan koi...
Koi beli menda alah dalam gambo tu...
Apa nama ye?
Whisk kot...
Koi jarang berpeluang tgk rancangan masakan...
Tgk tv pun dah jarang....
Beli di Mr. DIY...murah saje...
Pakai nak buat lempeng je kot....
Buat 2 ke 3 keping utk sarapan Si Mahfuz masa dia ciken pop...
Senang dan cepat je tepung tu sebati dan takde bintil bintil...
Ohhh...makcik suka....
Sekarang ni...nak goreng telur dadar pun pakai ni juga....
Tgk kat tv nampak sgt eksklusif alat nya itu...
Stainless steel kan...
Koi pakai plastik je...hehehe....

2 comments:

nini said... [Reply]

Hihi tak pernah guna mende alah tu

LydSunshine said... [Reply]

Mg best guna whisk. Sbb dia tak rugi tepung. Kalo guna senduk kan melekat kat senduk je banyak.

Sale! Sale! Sale!

Dapatkan pelbagai barangan di Seri Sekijang Blogshop...
Legging kanak-kanak, Cawan Giacomo, Handmade Chocolate, Homelife, kitchen wallpaper, cartoon cutlery, kitchen tools, Gift Box, Serving tray, Fridge magnet preloved item

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

I will follow youuu....

busuk.org

apesal traffic??