Saturday, December 8, 2018

Untung jadi isteri

Yahooo...dapat duit free..
tulah..untung jadi isteri ni, sambil sambil mesin kain pun dapat duit 



Yang sebenarnya...duit ni dari poket seluar cik abang Mama Yan. Selalu sebelum masuk mesin basuh...cek dulu poket seluar dia takut ada dui syiling la..pen drive la...lighter la...
Kali ni tak ingat pulak nak check
dah siap spin...nak keluarkan seluar..
Ha engkauuu...bergulung gulung duit 

Pastu... tengok suami dok resah gelisah..
kejap2 dia cari barang dalam kereta...kejap2 cari dalam beg...
buka laci tutup laci...

tengok kan aje la...sebab dia tak tanya...so kita tak bgtau la..
last last whatsapp kan gambar ni kat dia..

Hmm..dia nak tanya takut bininya membebel sebakul
tu yang dia gasak cari sendiri..
Memang tak jumpa la sebab kalau bini dia yang pegang duit...memang payah la nak dapat
bak kata orang tua...
"Genggam tak tiris"

Ada yang selalu jumpa duit masa membasuh dan mengemas tak?
Orang kata tu tanda orang murah rezeki
Duit selalu nak dekat melekat dengan dia...hahaha
Mudah mudahan kita semua dimurahkan rezeki kerana segalanya makin dasyat sekarang
Berguling guling macam tenggiling

3 comments:

  1. sha takda suami, selalu jumpa dalam seluar sendiri haha. kadang kadang seluar tu dah berbulan taksentuh pastu teringin nak pakai, selup poket ada duit hahaha mcm dapat hadiah!

    ReplyDelete
  2. Haha...dasat peribahasa ko dik, berguling2 cam tenggiling😂😂
    Habis tu pulangkan balik tak duitnya?

    ReplyDelete

terima kasih la weiii...

Post Terhangat