Wednesday, July 17, 2019

Tunggu pengumuman rasmi..."queen of Kelantan"



hari tu terbaca pasal Yana Shamsudin kena kecam di IG sebab komen di IG Rihana Oksana Petra sebab gelarkan Rihana Petra "Queen"...
Fuhh..tak tau lak sensitif betul isu gelaran ni...
Apapun...
semoga semuanya baik baik aje..
Nak membawa muslimah kembali kepada agama fitrah bukan menda mudah...
Harap harap rakyat Malaysia dapat lah bagi komen yang sedap dibaca..
Komen yang menonjolkan bahawasanya agama Islam ni, 
agama yang cintakan kedamaian
agama yang suka mendoakan..
Bukan sikit sikit kecam...

Tapi bila baca IG tu...macam pelik sikit. 
Iye ke Ratu moscow tu yang tulis?? 



9 comments:

Rubiah Kadir said...

Bila bagi komen, kita kena lebih berhati-hati :)

Rubiah Kadir said...

Aah. Betul ke Ratu tu yang tulis ek :)

Warisan Petani said...

Ada berita terbaru tentang perkahwinan mereka.

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

rasanya fake acc orang lain yang buat IG tu

Suria Amanda said...

Tak tau la...pernah gak skodeng ig tu..nampak macam bukan dia yang tulis je..nak komen banyak pun takut..

norhidana said...

ada terbaca jugak yg di tulis ratu moscow tu, tp mcm pelik jugak... sbb mudah sgt dia gelarkan anak nya bakal putera kelantan...
rupanya fake katanya, mcm2 hal lah

Ujie Othman said...

dia suruh org tulis lah tu, 'serangan' ke atas sultan.

dear anies said...

sy pun musykil jg. kalau bkn dia yg tulis, mcm mn ada tanda biru tu? IG dia ada tanda biru tu kan?

adianiez AIDA said...

ntah la.

now da ada citer baru, kan?
hmmmmm...

Klik! Klik!

Post Terhangat