jom kira pasir dan crusher run



Dear Encik Raffi...koi dah kirakan untuk aok...huh...projek apa nih??tebalnyer nak backfill crusher run..sampai lebih 2 kaki...kaya amat bos aok ni...

10 Comments

  1. Oih... susoh je gaye. Malaih la koi kira. Serabut otok. Mendaper gok ni?

    ReplyDelete
  2. teringat plak time kje ritu hari2 order pasir dgn crusher run..smpi dah jadik geng da dgn abg lori & kerani supplier tu...

    ReplyDelete
  3. Salaam..Puan,nak Tanya density untuk quarry dust..saya ada meter padu..nak tukar ke tan..

    ReplyDelete
  4. konpius la kat google cakap 1m3 crusherun = 2.45 tan....sebelum ni dok pakai pekai 1.8 untuk tukar m3 crusherun ke tan...harap dapat membantu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya selalu pakai 2.2 tan per m3. Setakat ni lari setakat 1 ke 2 lori la kalau projek besar. Kalau projek kecik... ngam2 kan lah...

      Delete
  5. Replies
    1. Bukan nahun... batu 6 hun. E.N.A.M hun.

      Delete
    2. 6 hun sama dengan ¾ inci. Ataupun orang sebut batu tiga suku.

      Delete
  6. salam nak tanye kalau keluasan 5000m2 tebal crusher run 300mm berapa tan nak pakai?

    ReplyDelete

Terima kasih, jap lagi MY approve ya :-)