Thursday, May 23, 2019

Tudung Bawal Nama

Rasanya...kalau hasil kerja sebegini..
belum sesuai untuk ambil tempahan.
Kena banyak belajar lagi ni...
Kalau macam ni...
Nangis customer,
confirm berada di lipatan paling bawah laci tudung...hehehe



Mama Yan tak minat pulak tudung bawal penuh batu ni...
Sikit sikit oklah.
Kite bukannya mak datin...
nak pakai tudung merelip merelap...
Kalau beli untuk apa apa function...mesti pakai sekali tu aje...
Lepas tu...dah segan nak pakai.
bawal batu tabur memang Mama Yan suka sangat...
tapi kalau Bawal Exclusive...batu taburnya seto'et aje pun dah RM98.. ☺☺
Cukuplah selai buat ada ada...hihihi


8 comments:

Sha Mohamed said...

wah.. hasil yang menarik..

norhidana said...

ingatkn hasil kerja mama yan td heheheh....

aduhai, buruk bebeno naper lah berani amik tempahan...

sya pun tak minat sgt batu banyak2, batu sikit2 jarang2 udahla... tp tak pernahla ada bwl excelusive tuh... tkt ariani ngn nealopa yg ada batu sikit2 tu mampo la hehehhe

dear anies said...

jangan laa aniaya org smpi mcm tu... cust byr kan... bkn nya minta free

Miss Mirror a.k.a Sam said...

Tudung lip lap kalau pakai mlm hari memang cantik.. mcm Akak ni.. dah jarang ada aktiviti malam, so tak de dah tudung lip lap.

Warisan Petani said...

Singgah baca aje
sebab tak pernah lagi pakai tudung bawal.

Sunah Sakura said...

erkkk..macam hasil kerja budak2 aje...hahahah

kelako pulak baca komen wak tu..ahahahahha

Fiza Rahman said...

Ni baru belajar menampal manik ke apa ni. Saya tak suka tudung manik macam ni. Sebab cepat tanggal.

Rodong Koi - Pahang Blogger said...

Mmg cntiek tudung bawal yakk

Klik! Klik!

Post Terhangat