Showing posts from July, 2010Show all
meja kerja seorang perokok tegar.
Pin it

korang pernah hidup bersama perokok tegar,tak kiralah berkawan ker..kawen ker..kerja ker...ha..ni aku nak tunjuk sikit contoh meja kerja perokok tegar kat tempat kerja aku ni...dahla duduk sebelah meja aku...bilik pulak jenis yg terkedap..ade sebijik pintu jer..takde tingkap. nampak macam takde ap…

Read more

hari ni aku hangin betul lah...semalam plant Compact dah janji nak supply pagi2..alih alih ari ni dia kata org dia takde laa..lori takde la...driver tido lg la...menyirappppp..kalau tak nak supply cakap taknak supply...kite boleh cari plant yg sudi supply... . dah tu..aku gak yg kena marah dgn PM.…

Read more