Showing posts from February, 2011Show all

minggu ni merupakan minggu terakhir koi kerja kat tempat kerja koi skang ni..hari terakhir koi kerja adalah pada 2/3/2011 atau pada hari rabu ini...camne ni..kerja baru belum dapat dah hantar surat resign..sampai tamat tempoh notis resign pun koi belum dapat2 lagi kerja. kalau hari ni gaji masuk..…

Read more
sekolahku...
Pin it

sepanjang minggu ni asyik bebenor koi melayan grup sekolah lama koi kat fesbuk..seronok pulak koi dapat refresh kenangan2 lama masa ekolah dulu. ada satu topik mencecah ke 100 komen...hahaha..sesi mengutuk cikgu memang banyak kenangan koi masa zaman persekolahan dulu. ada yg pahit..ada yang man…

Read more

korang suka masuk contest tak...?koi suka gak..kalau yg senang2 tu suka la masuk...kalau hak yg susah2 tugasannya malas la nak masuk...kalau macam peraduan power root tu kan...koi mmg selalu anto paket paket air tu bersama dgn borang peraduan tu...tapi tak penah menang ponn... milo ada buat perad…

Read more

“awak tahu…kawan kita si Munah tu tak reti masak megi…” kata kawan aku Bedah kepada aku pada satu petang.. ” haa..tak reti masak megi..?dia masak mana gaya (Dia masak macam mana)?” tanya aku semula kepada Munah.. ”dia taruk telur dalam megi tu...lepas tu dikacaunya telur tu...habis hancur telur…

Read more
watermark free dari MZHANY...
Pin it

Dah lama koi nak tunjuk menda nih tapi tak sempat sempat juge lagih...haa....ini adalah watermark untuk gambar gambar koi dalam entry koi nanti...nak buat signature pun cun jugak ni... yang warna gelap untuk gambar2 cerah.. yang warna cerah ni pulak untuk gambar2 gelap.. watermark ni adalah pe…

Read more

Dah seminggu lebih koi tak usik blog koi ni...bukan kerana takde idea..tapi kerana broadband celcom yang lembab macam kain baju koi kat jemuran yang tak kering kering akibat hujan mencurah curah selama 4 hari kat johor ni... Koi pulak tak boleh berlama lama termenunggu* depan komputer sebb sepanja…

Read more