Showing posts from December, 2015Show all
Small Office Home Office...
Pin it

SOHO... Small Office Home Office la konon... Kemain la semalam koi menukang baby cot anak... Memang ingat bak letgo je... Nak letak kat KK...tp nak ke nurse ni...nak letak mana...dah la KK tu sempit... Nak jual macam tak patut...sbb dah rosak sikit kat pagar dia tu... Nak buang lagi tak pat…

Read more
Kisah hantu raya dan kacang
Pin it

Masa kecik kecik dulu... Sekali sekala mak koi akan cerita kisah seram... Hehe...masa tu zaman tu...around penghujung 80an... Rancangan TV belum banyak... Tp kisah seram ada la juga... Kalau aokme ingat ada cerita seram tajuk Wajah Sutinah kot... Astro Ceria PopStar pun belum ada...akedemi fan…

Read more