Masih wujud ke? Part 2
Pin it

Kalau betul betul sekarang... Memang kisah... Tak berani kot nak makan kat gerai... Kena saman karang...nayaaa... Tapi sebelum PKP... MY memang tak kisah makan di gerai... Gerai medan selera boleh, Gerai tepi jalan pun boleh, Dengan syarat... bersih. Mama Yan dan suami memang takde hal sangat bab…

Read more
Masih wujud ke? Part 1
Pin it

Naik menyampah pula bila keluar quote "Masih wujud ke perempuan dot dot dot..." "Masih wujud isteri dot dot dot.." Bukan sikit sikit.. banyak dan berlambak lambak lalu di newfeed... Tak tahu kenapa dan apa perlunya soalan begitu... Biasanya page page yang takde modal menulis la …

Read more
Kerabu kacang botol campur taugeh yang senang dan sedap
Pin it

Benda yang suami MY paling lemah bila MY kirim beli sayur... Bila tanya sayur apa? Apa apa aje lah... Tapi...banyak jenis jenis sayur yang MY tak makan... Mama Yan suka sayur yang jenis daun je macam sawi, bayam, kobis, pucuk manis, pucuk ubi, pucuk paku, kangkung, salad... Sayur jenis buah suka si…

Read more
Keropok Tok Wan
Pin it

Ye.. tengah PKP.. memang takde cerita lain selain dari anak... filem atau drama, makannnn... takleh jalan jalan kan... Keropok lekor ni MY beli kat warung tepi jalan kat Pengkalan Raja kat Pekan Nanas ni... Sedapp... Dah sejuk pun tak liat.. Masih lembut di dalam.. Mula mula dulu.. selalu beli yang…

Read more