Bahaya kolestrol
Pin it

Ramai yang mengetahui bahawa mempunyai paras kolesterol yang melebihi paras normal adalah merbahaya.  Kolesterol secara amnya adalah bahan berlemak di dalam badan.  la diperlukan oleh badan kita untuk jalani sistem tubuh badan kita.  Kebanyakan kolesterol dibentuk oleh organ hati kita sendiri.  Seb…

Read more
Resipi semur ayam
Pin it

Kali ni resipi semur ayam enak banget ni dimasak oleh bibik. MY tengok aje. sambil main henpon. Jadi gambar masa masak takde lah. Ada gambar lepas masak aje. Resipi Semur Ayam Bahan bahan:- Seetengah ekor ayam dipotong sederhana dan cuci bersih 2 susu minyak untuk menumis setengah cawan kicap manis…

Read more
Samsung Galaxy Smart Tag
Pin it

Yang atas ni adalah Samsung Galaxy Smart Tag. Ini dapat masa MY beli handphone bulan lepas.  Nanti dah handphone dah keluar model baru, MY tak siap siap lagi menulis entry handphone lama.. Hahaha... Mama Yan gantungkannya pada kunci motor suami. Asyik hilang ajekan. Dah la kuncinya dia bagi seketul…

Read more
Sambal Merah Ayam
Pin it

Kat rumah MY ni memang selalu masak ayam. Sebab senang nak bagi anak makan. tak risau tercekik tulang. Selalu masak ayam goreng aje pun. Lepas tu bahagi dua. separuh masak la apa macam masak sambal ke, masak kicap ke, separuh lagi biar dalam bentuk bergoreng gitu aje. Macam tu la kan bila ada anak …

Read more