Showing posts from July, 2014Show all
Fuyyohh....jdt
Pin it

Budak budak lelaki ni... Kecik kecik lagi dah teruja dengan bola...kereta...motor... Masa kat parking lot... Nampak kereta bertemaka jdt. .. Si Mok dah excited...fuyyoo.. Cantiknya kete ni ayah... Koi tengok serabut je... Biasalah...org pompuan mana tau nilai nilai artwork kat kereta ni... …

Read more
Carian tertinggi bulan puasa
Pin it

Bulan puasa ni... Blog blog masakan mmg meletup la trafik kann... Koi yang cuma ada seketul dua entri resepi ni pun... Tiba tiba ada trafik yg mengujakan..kihkihkihs... Cuma keywords nya lebih kurang je la... Semua mencari resepi kuih raya yang tak payah bakar... Hehehe...kita semua geng... …

Read more
Yeyay...tupperware...
Pin it

Tupperware kecik kecik ni loi beli utk boh kuih raya... Balang balang kuih raya yang sedia ada tidak lagi sesuai digunakan... Almaklumlah... Lasykar lasykar kat rumah ni... Memang super hero belaka... Daripada balang kaca tu jadi takleh beza dengan serdak kuih... Baiklah kita ambil langkah be…

Read more
Anda dah servis?
Pin it

Anda sudah..? Kami sudah...semalam... Servis di Tan Chong Ekspress Auto Servis di JB Perdana.. Nak raya ni kan... Nak jalan jauh... Buatla servis major... Ekhemmmm... Memang MAJOR.. Total bill RM1,566.10..huhu... Labour RM203 je...yang lain tu semua alat ganti... Hahaha...kata tulennn... …

Read more
Buka puasa hari ke 11
Pin it

Last week buka puasa di Good Hope Hotel... Rasanya ni lah yang paling mampu milik kot berbanding yang lain lain tu... Demand kemain baby mengidam nak buka puasa buffet...hehe Harganya RM48 untuk dewasa dan RM30 untuk kanak kanak.. Koi bawa adik koi sekali... Kena ada seorang lagi org dewasa un…

Read more
Coklat ketupat raya 2014....
Pin it

Nyummm..... Coklat ketupat datang lagi... Kali ini dibuka untuk tempahan... Tapi cod...jb..segamat..raub sahaja... No delivery via pos or courier. .. Tak kuasa mak nak berepos repos ni... Takut cair pulak cekelatnya duduk dalam lori/van pos tu kang... Jual murah murah je....sbb order ni limi…

Read more
Benjol pulakk
Pin it

Ambil lebam + benjol kat dahi satu.. Suka sangat memanjat kannn.. Dah mendapat hasilnya.... Jalan tak mau... Memanjat aje kerjanya...kerusi... Meja...basikal...grill..tangga... Semalam jatuh kerusi... Nasib nangis skit je...pastu terus sambung main semula. .. Inilah anak jantan kata ayah di…

Read more
My clever aril
Pin it

Aril dah setahun sebulan... Tapi lom pandai jalan... Berdiri kat tepi tepi kerusi tu pandaila.... Panjat tangga...panjat kerusi..grill pintu handal... Dah pandai beraksi macam macam... Dah pandai nak ikut ayah... Sekarang Aril dah start minum susu formula... Mula ajar dia isap botol masa dia…

Read more
Puasa hari ke 8 dah...
Pin it

Cepatnya masa berlalu. . Dah masuk hari ke 8 hari ni. .. Alhdulillah... Koi belum tinggal puasa la setakat ni... Hehehe...insyaallah..tiada keuzuran. .. Anak sulung koi dapat puasa sehari masa 2 Ramadan tu.. Koi tak suruh...apalagi memaksa... Baru 6 tahun kann... Balik dari sekolah... Koi…

Read more
A atau AB?
Pin it

Citer check up 25 Jun. . Dah dua kalu ambil sampel darah.. Dua kali juga darah koi bagi result AB + Sedangkan sejak dulu dulu darah A+ Boleh pula misi tu cakap... Kadang kadang mmang boleh bertukar... Doktor pula bg soalan... Pernah buat pemindahan darah sebelum ni? Ish doktor ni... Kalau …

Read more

Semalam 1 Julai... Genap la 9 tahun koi dan suami dinikahkan. .. Mudah mudahan akan terus bersama dan bahagia sehingga selamanya la.. Kalau pun salah sorang pergi dulu... Harap dapat menjaga segala yang ditinggalkan seperti masih ada hayat... Maknanya... Jaga la anak baik baik... Kalau ada d…

Read more