Friday, July 30, 2010

meja kerja seorang perokok tegar.


korang pernah hidup bersama perokok tegar,tak kiralah berkawan ker..kawen ker..kerja ker...ha..ni aku nak tunjuk sikit contoh meja kerja perokok tegar kat tempat kerja aku ni...dahla duduk sebelah meja aku...bilik pulak jenis yg terkedap..ade sebijik pintu jer..takde tingkap.

nampak macam takde apa yg pelik dengan meja kat gambar atas ni...moh kite tgk bawah sikit lagi...



lemas betul akulah,tgklah ni...dia punye puntung rokok..kalau boleh jual dah kaya dah aku...

bekas abu rokok je ade 3..


tak cukup bekas abu rokok kalendar pun jadik mangsa...

penuh lak tu tiap tiap bekasnya....huhhh






1 comments:

Yan said... [Reply]

akak mmg tak suke perokok... Alhamdulillah asben tak merokok...
cume lemas kat kedai tu... customer datang cakap tu sambil menyembur2 asap kat kite.. dahle kite pknen time tu.. kadang saje depan2 diorang akak tutup idung.. time tu baru derang larikan asap tu kelain..
ofis tak berekon bulehla diorang merokok..
opis akak dulu aman takde bau2 rokok ni.. eh lagipun berapa kerat sangat org lelaki dalam opis tu hahaha

Sale! Sale! Sale!

Dapatkan pelbagai barangan di Seri Sekijang Blogshop...
Legging kanak-kanak, Cawan Giacomo, Handmade Chocolate, Homelife, kitchen wallpaper, cartoon cutlery, kitchen tools, Gift Box, Serving tray, Fridge magnet preloved item

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

I will follow youuu....

busuk.org

apesal traffic??