Tuesday, November 9, 2010

Entri Paling Hot..

clear idok gambo kat atas ni…ini adalah statistik post koi dari bulan may sampai bulan Oktober. kesimpulan yang boleh diambil daripada statistik entri koi adalah…

1. tajuk kena menarik walaupun isi macam hampeh nyor

2. janda memang menarik minat orang…contoh rozita che wan…gosip tak habih habih

3. orang suka baca cerita panas2…google search janda miang la..janda gersang..tup tup sampai ke blog koi

koi lagi suka panggil Ibu tunggal bila merujuk kepada janda…tapi bila deme ade buat bende tak senonoh, cam ganggu rumahtangga orang…barulah koi gelar janda. kalu kat pahang siap ade nama tempat nama Janda Baik lagi…eh jangan lupa..Kampug janda Busuk pon ade…kat Bentong…orang dulu2 ni nak bagi nama tempat tak mengagak…

3 comments:

Yan said... [Reply]

ahahhha owhh janda busok pun ade ke??? serius tak penah dengor..

Nafisa81 said... [Reply]

kak yan>ade..tapi dia kampung kecil jer..tak glamer macam janda baik

birakbatu said... [Reply]

keyword2 macam tu lah yang paling hangat kat goole nun.. hahahaaaa :D

Sale! Sale! Sale!

Dapatkan pelbagai barangan di Seri Sekijang Blogshop...
Legging kanak-kanak, Cawan Giacomo, Handmade Chocolate, Homelife, kitchen wallpaper, cartoon cutlery, kitchen tools, Gift Box, Serving tray, Fridge magnet preloved item

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

I will follow youuu....

busuk.org

apesal traffic??