Monday, August 22, 2011

coklat ketupat untuk rayaaaa....

semalam hari minggu dan koi tak kerja...inilah projek koi kat rumah semalam..buat cokcolat...kiut takk??kiut kannn....macam tangan yang membuatnya...hahaha...


sekilo coklat dapat banyak ni ajerrr....

inilah ukuran perbandingan coklat ni...kena kunyah yer...takboleh telan begitu saja..kang tercekik pulakk

tak sabar nak beraya...


buat coklat ni tak susah pun...cuma leceh sikit la...nak warna petak2 kecik tu...sapa nak tempah???oppsss...tempahan telah ditutup..hahaha..sebab koi mmng tak amik tempahan pun...dah dekat nak raya ni...takkan nak amik tempahan lak kot..dgn rumah koi yang belum habis di 'touch up'...baju raya koi belum siap siap lagi jahit...tapi kalau nak jugak makan coklat ketupat di hari raya..mehla datang rumah koi...koi ajarkan cara cara membuatnya....pastu korang buat sendirila kat rumah....byeeee...

3 comments:

  1. koi nok singgoh braya bule? nampak sedap tu

    ReplyDelete
  2. wajib raya umah ko ni, pos boleh yan?? kecik2 tu muat bener dlm sampul hihihihi

    ReplyDelete

terima kasih la weiii...

Post Terhangat