Wednesday, September 7, 2011

Nasik lemak...

setelah lebih sebulan tak sarapan nasik lemak..akhirnya koi tumpas jugak...bersarapan nasik lemak kat madam pat hari ni...yummm...tak sedap mana pun..tapi keinginan nak makan tu aje yang lebih...huhuh....macam mana nih...nak pakai jusmate 5 ke lactolite...sebab rasanya aku tak nampak gemuk sangat...cuma lebih berat badan jer....hahaha...

say 'Hiii...'


azam masa bulan puasa hari tu bukan main lagi..lepas raya ni..konon tanak sarapan pagi berat2...makan teghari nak sukat sukat..taknak makan lepas waktu malam...heh! semua tu tinggal angan2...

musim raya aje makan non-stop....elok elok cincin pakai ngam ngam..lepas raya terus takleh bukak...huhu....takleh jadi ni...kena terus ganti puasa kot...sbb kalau puasa keinginan nak makan tu takla poyo sgt.

ini bukan cincin koi yang takleh keluar dari jari tu...kalau yang macam ni yang takleh keluar tu..koi redha jerla..hahha

1 comments:

LydSunshine said... [Reply]

eh, betul... kena puasa... wp org kata, niat pose kalo semata2 nk kurus, tak baik... tp kita niat le pose utk mengawal nafsu.... iaitu nafsu mkn..

Sale! Sale! Sale!

Dapatkan pelbagai barangan di Seri Sekijang Blogshop...
Legging kanak-kanak, Cawan Giacomo, Handmade Chocolate, Homelife, kitchen wallpaper, cartoon cutlery, kitchen tools, Gift Box, Serving tray, Fridge magnet preloved item

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

I will follow youuu....

busuk.org

apesal traffic??