Friday, January 13, 2012

ABPBH

Finalist ABPBH dah keluar..hmm...sebenarnya koi tak pernah pun mengundi ngundi artis ni walaupun koi baca Berita Harian..kenapa? sebab koi tak rasa ade keikhlasan pun masa ngundi...bukannya nak undi artis kita suka kerana bakat...tapi undi atas populariti seseorang tu...lebih lagi kalau yang undi tu menang sama macam yg kita undi..kita ada peluang nak menang adiah..hmm...hadiah untuk pengundi tu dah mengaburi mata...tapi citer banyak2 pun tak guna sebab koi bukanlah antara pengundi...rancangan macam ni koi suka tgfk pun sebab persembahan untuk majlis2 macam ni memang terbaik....nak tyengok artis yang buat persembahan ajer...bukannye nak sangat tengok sape menang.


tapi takpe..kepada yang satu kapal dengan koi...boleh la sepintas lalu tengok finalis finalis ni...



Penyanyi Lelaki Popular
1. Aizat
2. Anuar Zain
3. Black
4. Faizal Tahir
5. Hafiz

Penyanyi Wanita Popular
1. Alyah
2. Najwa Latiff
3. Shila Hamzah
4. Stacy
5. Yuna

Artis Duo/Kumpulan
1. 6ixth Sense
2. Bunkface
3. Forteen
4. Jaclyn Victor/Ning Baizura/Shila Amzah
5. Meet Uncle Hussain/Hazama

Artis Baru Lelaki Popular
1.Aeril Zafrel
2.Awi Rafael
3.Beto Khusyairi
4.Hazama
5.Johan Ariff As'ari

Artis Baru Wanita Popular
1. Izara Aishah
2. Najwa Latiff
3. Neelofa
4. Nur Fathia
5. Tasha Shilla

Pelakon Filem Lelaki Popular
1. Aaron Aziz
2. Adi Putra
3. Bront Palare
4. Shaheizy Sam
5. Syamsul Yusof

Pelakon Filem Wanita Popular
1.Diana Danielle
2. Eja
3. Lisa Surihani
4. Maya Karin
5. Yana Shamsudin

Pelakon TV Lelaki Popular
1. Aaron Aziz
2. Adi Putra
3. Fauzi Nawawi
4. Fizz Fairuz
5. Remy Ishak

Pelakon TV Wanita Popular
1. Fasha Sandha
2. Nora Danish
3. Rozita Che Wan
4. Scha Al-Yahya
5. Tiz Zaqyah

Artis Komedi Lelaki Popular
1. Afdlin Shauki
2. Along Cham
3. Johan
4. Nabil Ahmad
5. Zizan Razak

Artis Komedi Wanita Popular
1. Alliza Abdullah@Enot
2. Didie Alias
3. Kenchana Dewi
4. Noorkhiriah
5. Sharifah Shahira

Pengacara TV Lelaki Popular
1. Ally Iskandar
2. Awal Ashaari
3. Aznil Nawawi
4. Faizal Ismail
5. Zizan Razak

Pengacara TV Wanita Popular
1. Cheryl Samad
2. Fara Fauzana
3. Sharifah Shahira
4. Nurul Syuhada
5. Raja Azura

Penyampai Radio Lelaki Popular
1. AG
2. Aznil Hj Nawawi
3. Faizal Ismail
4. Halim Othman
5. Khairil Rashid

Penyampai Radio Wanita Popular
1. Abby Fana
2. Fara Fauzana
3. Linda Onn
4. Raja Azura
5. Sharifah Shahira

Anugerah Seri Perak
1. Aishah (1990)
2. Zainal Abidin (1991)
3. Eman Manan (1992)
4. Datin Sofia jane (1993)
5. Datuk M.Nasir (1994)
6. Ziana Zain (1995)
7. Datuk Siti Nurhaliza (1996-2001,2004 & 2009)
8. Rosyam Nor (2002)
9. Saiful Apek (2004)
10. Mawi (2005,2006)
11. Nabil (2008)
12. Shaheizy Sam (2010)

***Artis Baru Lelaki Popular yang nama Aeril Zafrel dengan nama Awi Rafael tu pelakon ke penyanyi ekkk..tak kenal...

..

6 comments:

AdiaLuze said... [Reply]

Salam sis ..

Aeril Zafrel tu pelakon .. baru ni sebab sy pun tak brapa nak kenal sangat pun .. si Awi Rafael plak penyanyi .. glamer la jugak .. tajuk lagunya lupa la plak .. thehehehe

alinac lover said... [Reply]

yong pon baru tahu hehehe

Ardini Humaira said... [Reply]

x sabar nak tunggu anugerah tu. nak tengok retis melaram hik3

Tihara said... [Reply]

aizat je bes kan :)

cemomoi said... [Reply]

dah tak brapa kenal ngat dorang ni, rasa zaman tu dah berlalu kot

shoutvov said... [Reply]

banyak sangat muke baru..memang pun undi ni semua untuk menang adiah..bakat tolak tepi(kat Malaysia la).huhuh.nasib badan la industri hiburan malaysia mcm nih

Sale! Sale! Sale!

Dapatkan pelbagai barangan di Seri Sekijang Blogshop...
Legging kanak-kanak, Cawan Giacomo, Handmade Chocolate, Homelife, kitchen wallpaper, cartoon cutlery, kitchen tools, Gift Box, Serving tray, Fridge magnet preloved item

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

I will follow youuu....

babab.net

apesal traffic??