Tuesday, June 19, 2012

Keychain & Kenangan


keychain ni koi dan rakan2 serumah koi buat masa pergi Pesta Konvo UTM..tahun bila dah tak ingat..tapi masa ni masih duduk di rumah sewa kat taman u lagi. yang tulis nama kitorang buat muka depan tulis nama sendiri..yang belakang pulak tulis nama satu rumah. semua ada satu sorang dengan design yang sama...nama jer lain2

Masa dulu memang lekatkan kat kunci umah sewa...tapi bila dah berpisah dengan rakan2...dah tak gantung pada kunci..simpan aje dalam laci baik2...takut cat dia terus tanggal dan tanggal dan pudar...ohhoo...koi sangat sayang padanya okay....kenangan indah dengan rakan2 tu dah takkan dapat ulang lagi..hanya gambar dan barang kenangan macam ni jelah yang mengubat rasa rindu pada mereka dan kenangan itu...

Keychain jugak biasanya akan jadi cenderahati drpada rakan atau sedara mara yang pergi makan angin...tul tak???


1 comments:

Aju Mohit said... [Reply]

Setuju!! Klu tak keychain mesti hadiah fridge magnet kan yan

Sale! Sale! Sale!

Dapatkan pelbagai barangan di Seri Sekijang Blogshop...
Legging kanak-kanak, Cawan Giacomo, Handmade Chocolate, Homelife, kitchen wallpaper, cartoon cutlery, kitchen tools, Gift Box, Serving tray, Fridge magnet preloved item

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

I will follow youuu....

babab.net

apesal traffic??