Saturday, September 29, 2012

Dah nak siap..tapi tak siap siap...


tapak dah siap rolled dgn crusher run..patutnya hari Rabu lepas dah buat CBR test..tapi pagi tu hujan..so tunda jadi Hari Isnin, 1 Oktober ni. Mudah-mudahan dipermudahkan Allah untuk segala-galanya.

Dah nak hujung-hujung ni banyak aje benda yang tak siap...siap 1 kerja...bertambah lagi 2 kerja kat belakang..yang nak kena repair lah...yang nak kena ubah lah...macam macam ade....

mesin yanag warna oren tu roller compactor 8 tan dan yang warna biru kat belakang tu namanya backpusher...tp selalau orang panggil traktor je...
 






0 comments:

Sale! Sale! Sale!

Dapatkan pelbagai barangan di Seri Sekijang Blogshop...
Legging kanak-kanak, Cawan Giacomo, Handmade Chocolate, Homelife, kitchen wallpaper, cartoon cutlery, kitchen tools, Gift Box, Serving tray, Fridge magnet preloved item

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

I will follow youuu....

busuk.org

apesal traffic??