Thursday, September 12, 2013

Gambar dan sudut

DSCN1409
Kalau ambik gamba dari sudut bawah..nampaklah dagu koi yang belapis-lapis macam kek lapis madura tu.
  
DSCN1407
So, nak ambik gamba kena ambik dari atas. Boleh cover sikit dagu berlapis dan pipi tembam koi. tapi pipi si Aril kelihatan sungguh melayut dalam sudut ni. Takpe…baby kalau pipi tembam orang geram…cubit-cubit…kita kalau pipi naik tembam nak tengok cermin pun menyampah.

asal koi tangkap gambar je..adalah orang menyempei nak begambar sama…tak kiralah koi ambik gambar benda pun…ada je makhluk sorang tu kelihatan sama. kadang tu tak perasan pun bilamasadiamenyelit kat belakang koi.

8 comments:

  1. amboiii mak montel nyer baby....

    ReplyDelete
  2. MasyaAllah, comeynya budak aril terr. Mok dia pon comey jugok.

    ReplyDelete
  3. ala tomey-tomey..

    oklah tu, kang cengkung macam koi kang nyesal pulok.. :P

    ReplyDelete
  4. uih..baby dh montel..gambo besar satu..heheh...dia minum susu badan je kan??bulat nya..tengok dagu dia tu..melabuh sampai dada dah..heheh

    ReplyDelete
  5. amboi gebunya pipi anak ko tu yan, dapat kat aku gerammm je tgk pipi dia tu eiii

    ReplyDelete
  6. ahahha kelakorr lah ayat ko dik

    x der org kesah nyee pipi layut2 nie .. tapi bila sedar sendiri tuu x tahan kan keke ;)

    alor2 tembamm .. sungguh2 rasa nak geget !

    ReplyDelete
  7. hehehe ttp comel je KA tgk !

    ReplyDelete

terima kasih la weiii...

Post Terhangat