Thursday, September 12, 2013

Gambar dan sudut

DSCN1409
Kalau ambik gamba dari sudut bawah..nampaklah dagu koi yang belapis-lapis macam kek lapis madura tu.
  
DSCN1407
So, nak ambik gamba kena ambik dari atas. Boleh cover sikit dagu berlapis dan pipi tembam koi. tapi pipi si Aril kelihatan sungguh melayut dalam sudut ni. Takpe…baby kalau pipi tembam orang geram…cubit-cubit…kita kalau pipi naik tembam nak tengok cermin pun menyampah.

asal koi tangkap gambar je..adalah orang menyempei nak begambar sama…tak kiralah koi ambik gambar benda pun…ada je makhluk sorang tu kelihatan sama. kadang tu tak perasan pun bilamasadiamenyelit kat belakang koi.

8 comments:

CoCo said... [Reply]

amboiii mak montel nyer baby....

LydSunshine said... [Reply]

MasyaAllah, comeynya budak aril terr. Mok dia pon comey jugok.

nita said... [Reply]

ala tomey-tomey..

oklah tu, kang cengkung macam koi kang nyesal pulok.. :P

diana said... [Reply]

uih..baby dh montel..gambo besar satu..heheh...dia minum susu badan je kan??bulat nya..tengok dagu dia tu..melabuh sampai dada dah..heheh

Aju Mohit said... [Reply]

amboi gebunya pipi anak ko tu yan, dapat kat aku gerammm je tgk pipi dia tu eiii

ieda immi said... [Reply]

ahahha kelakorr lah ayat ko dik

x der org kesah nyee pipi layut2 nie .. tapi bila sedar sendiri tuu x tahan kan keke ;)

alor2 tembamm .. sungguh2 rasa nak geget !

Nafisa81 said... [Reply]

@diana
setakat ni masih susu ibu lagi.

Kesuma Angsana said... [Reply]

hehehe ttp comel je KA tgk !

Sale! Sale! Sale!

Dapatkan pelbagai barangan di Seri Sekijang Blogshop...
Legging kanak-kanak, Cawan Giacomo, Handmade Chocolate, Homelife, kitchen wallpaper, cartoon cutlery, kitchen tools, Gift Box, Serving tray, Fridge magnet preloved item

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

I will follow youuu....

babab.net

apesal traffic??