Friday, November 15, 2013

Banyaknya tudung...

dulu-dulu tudung banyak pakai nama artis..artis mana yang pakai dulu...
maka dapatlah tudung tu nama dia..ye dak...
mula dulu ada tudung Wardina..pastu ada tudung Ekin...
pastu dua dua orang tu skang ni pakai tudung Ariani. hehe...




Inilah owner ARIANI tu. Namanya Farah Haryani. Masa kat kolej UTM dulu duduk depan bilik dia. Cantik dan peramah orangnya.
Yang paling tak tahan...masa mawi dalam AF, 
mawi kata nak calon isteri pakai tudung, 
keluar pulak tudung Mawi..nasib baik tak meletup pun. 

Tudung Siti awal awal dulu pun lain daripada yang lain juga..
yelah..mestilah nak cipta kelainan kan...
takkan nak kopipes artis lain. 
Dato CT pakai apapun nnt ramai orang ikut..
tapi masa tu, tudung Dato CT lebih kepada selendang Mak Datin macam Jedi pun ada
Tapi skang alhamdulillah...
comel dan ayu Dato CT bertudung penuh 
walaupun sekali imbas eh..cam Najwa Latip pulak

then ada tudung Syria, yang sampai skang koi tak terniat nak pakai sebab nnt muka nampak bulatan sempurna...

Ada tudung Aidijuma, Tudung bawal yang berton tu inpired dari Datin Juma le tu...


Ada Tudung Yuna...tapi pun tak macam tudung...lebih kepada turban.
Dan tudung stail Yuna ni hari-hari koi pkai..
tiap pagi lepas mandi...hehe



dan lepas tu musim shawl...macam macam shawl ada. 
tapi koi malas nak belit-belit
ada yg glitter, ada yg cotton, ada 2 lapis, macam-macam lah...
halfmoon tu nampak macam kacang sikit nak pakai...
nak beli juga, tapi nantilah

dan yang paling jadik fenomena..tentulah Tudung Fareeda kann...
yang tak mampu ku miliki...
huhuhu...
mahal sangatlah pada koi yang tak berpendapatan ni...
masa berpendapatan pun koi rasa mahal jugak..
hahaha..
dasar berkira sebenarnya
lagipun koi banyak pakai tudung bawal jer

adalah selai dua yang berlayer,,berbatu...
En Suami belikan masa nak raya ari tu
Tu pun koi rasa dah mahal RM50 lebih sehelai, sehelai lagi 40 lebih
jadiklaaa


6 comments:

Kesuma Angsana said... [Reply]

yg penting selesa dan menutup aurat sebaiknyer kan !

Teena Tna said... [Reply]

Saya suka pakai shawal. Tak payah iron. Lilit-lilit kat kepala pastu dah siap

Aju Mohit said... [Reply]

mcm2 jenis tudung n shawl skrg ni, sedia duit je hehe

Miss Mirror a.k.a Sam said... [Reply]

Si Farah (Ariani) tu mmg cantik dan peramah orangnya... orang kg ai la katakan... ahaks!.

aswadz said... [Reply]

tudung rm10 lg murah. hehehe...

LydSunshine said... [Reply]

tudung fareeda tu yg tak faham tu. Kalau mahal tapi dilabuhkan sikit lebih elok rasanya.

Sale! Sale! Sale!

Dapatkan pelbagai barangan di Seri Sekijang Blogshop...
Legging kanak-kanak, Cawan Giacomo, Handmade Chocolate, Homelife, kitchen wallpaper, cartoon cutlery, kitchen tools, Gift Box, Serving tray, Fridge magnet preloved item

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

I will follow youuu....

busuk.org

apesal traffic??