Monday, November 11, 2013

Daftar pra sekolah


rasa bersyukur sangat sebab abang mukhlis diterima masuk ke pra sekolah sktu4. dalam punya besar taman universiti ni...punya ramai pemohon, anak koi antara yang terpilih..alhamdulillah...

so, dah daftar, dah order baju dan buku, dah dengar taklimat...lepas ni bayar yuran dalm lebih kurang dua ratus kot...takde bayaran bulanan. orang kata pra sekolah ni banyak nyanyi jer,..anak tak pandai...takpelah abang..belajar ikut usia yer...waktu nyanyi kita nyanyi...waktu makan kita makan. orang2 tua pun panggil tadika ni sekolah makan. sampai masanya nanti, berjumpalah dengan dy, dx tu semua...

4 comments:

Kesuma Angsana said... [Reply]

alhamdulillah , dh rezeki dier kan !

LydSunshine said... [Reply]

nak masuk tu apa kriteria dia? Mmg tuah ayam nampak di kaki, tuah manusia tak siapa tahu. Hehe.

Miss Mirror a.k.a Sam said... [Reply]

Rezeki anak2..
Alhamdulillah la Nafisa, klu masuk tadika private sebulan kurang2 RM300 melayang.

Byk nyanyi ke?. Tengok anak2 sedara saya yg sekolah pra tu nmpk cam ok je.. Tak de la tak pandai.

Nafisa81 said... [Reply]

tak sure apa kriterianysa...yg paling penting daftar awal la ...

Sale! Sale! Sale!

Dapatkan pelbagai barangan di Seri Sekijang Blogshop...
Legging kanak-kanak, Cawan Giacomo, Handmade Chocolate, Homelife, kitchen wallpaper, cartoon cutlery, kitchen tools, Gift Box, Serving tray, Fridge magnet preloved item

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

I will follow youuu....

busuk.org

apesal traffic??