Friday, November 8, 2013

happy birtyday kimos!

kelmarin koi dgn anak2 pergi kedai stationary...beli drawing block..pensel warna...dan lain2 alat tulis...nak pergi rainbow...nnt budak2 kat rainbow tu dok berebut-rebut cubit pipi Aril...haha...kedekut betul mama Aril ni. So kitorang pergi kedai lain, kedai tutup awal sikit, masa tu kul 8.30 mlm baru...tapi budak2 dia dah ready nak balik. koi masuk la dgn anak2..ayah budak2 tu tunggu dalam kereta.

tetiba masa koi nak bayar anak sulung koi si umar mukhlis tu menangis sambil trlompat lompat...cuak jugak koi...kenapa pulak ni??tersepit ke?jauh ker?adik dia gigit ke?

rupanya dia takut terkunci dalam kedai sebab budak2 kedai tengah tarik pintu besi tu (roller shutter)...lampu belakang pun dah tutup...air cond dah tutup...laa....itu yang dia takut sampai terlompat-lompat menangis...hihihi..anak....anakk....

yg adik berani sangat..yang abang sangat kurang berani...

balik tu kitorang pun stat la melukis mewarna kad birthday untuk mickey mouse atau sebutan dik mok adalah kimos. dah 4 tahun tapi pelat pekat likat lagi.



2 comments:

LydSunshine said... [Reply]

ooo..kimos tu miki mos. Heheh... Yg itu dia warna sendirwi ke? Cantiknya.

Nafisa81 said... [Reply]

LS> mamanya kena warna sama-sama..kalau tak berebut pensel warna tak syok...

Sale! Sale! Sale!

Dapatkan pelbagai barangan di Seri Sekijang Blogshop...
Legging kanak-kanak, Cawan Giacomo, Handmade Chocolate, Homelife, kitchen wallpaper, cartoon cutlery, kitchen tools, Gift Box, Serving tray, Fridge magnet preloved item

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

I will follow youuu....

babab.net

apesal traffic??