Tuesday, December 17, 2013

Tudung sulam manik untuk dijual

Tinggal 3 helai sahaja lagi tudung layer dengsn sulam manik yang meriah pada awning dan hadapan tudung.

Mak mertua koi ambik colour purple..kakak ipar koi colour orange. Koi berkenan red colour tu..tapi koi dah ada banyak tudung yang boleh di sesuai kan dengan baju merah. Takkan merah lagi kan... mak mertua koi cakap...haa..beli la...boleh ko pakai buat pergi perhimpunan wanita umno.

"Mak...puteri umno kaler pink makkk...."

Harga dia RM33 tak masuk penghantaran. Kalau berminat cepat komen ke..emel dianafisa at yahoo dot com atau wasap ke..wechat ke...sms ke 017 7995824.  Stock ni je tinggal. 

Monday, December 16, 2013

Anak buah bertunang...mak buah...

Memang jadi lumrah kalau anak buah bertunang mak sedara nya yang sibuk lelebih. Hehe...ni anak sedara belah suami koi yg brtunang. Bukan belah koi...yg belah koi punya anak sedara...yg sulung baru umur 14 tahun. Seminggu koi dok ber kampung kat runah mertua kii tolong buat hantaran. 
Niat koi nak tolong je..tapi mak dia bagi upah plak.
Dah siap semua hantaran...boleh plak koi lupa nak tangkap gambar nya...adesss...

Ada la 2 ke 3 keping gambar koi amik...yg lain lupaaaa....koi buatkan coklat tulis selamat bertunang...koi buat mango puddings bentuk bunga...sirih junjung...yg lain tu...barang dia koi gubah2 sikit je.

Majlis pun berjalan lancar walaupun dengan ke tiada an mak mertuabkoi yang terkandas akibat banjir di temerloh.

Tak best mak takde...

Klik! Klik!

Post Terhangat